خبرنگاران مصرف روزانه 6 هزار ماسک در بیمارستان امام رضای تبریز

به گزارش شهر سرگرمی، تبریز- خبرنگاران - رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا در تبریز اعلام نمود: روزانه در این مرکز یکهزار عدد ماسک فیلتردار و پنج هزار عدد ماسک معمولی مصرف می گردد.

خبرنگاران مصرف روزانه 6 هزار ماسک در بیمارستان امام رضای تبریز

مسعود فقیه دینوری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایمنی و حفاظت کادر درمانی از همان روزهای آغازین بحران کرونا ویروس در اولویت بوده است، گفت: اگر کادر درمانی از ایمنی و حفاظت مناسب برخوردار باشند قطعا کارآیی و راندمان کار آنها نیز بالاتر و بهتر خواهد بود و کیفیت خدمات درمانی منوط به آرامش خاطر و ایجاد فضائی ایمن و خالی از ترس و استرس است .

دینوری اضافه نمود : تمام اعضای تیم مدیریت اجرائی در بحران کرونا ویروس به طور شبانه روزی در کوشش هستند تا کمبودی از لحاظ تهیه تجهیزات حفاظتی،اقلام مصرفی و داروئی نباشد و تا این لحظه هیچ کمبودی در مرکزآموزشی درمانی امام رضا (ع) وجود ندارد.

رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با تاکید بر اینکه تمامی کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و خدمات به صورت یکسان از امکانات حفاظتی برخوردار می باشند، ادامه داد: کادر درمانی که وارد بخشهای ویژه مراقبت از بیماران درگیر با کرونا ویروس می شوند از نظر ما فرقی نداشته و تمام این افراد به خاطر یک هدف خاص و آن هم حفاظت از سلامت مردم عزیز هست بنابراین یکی از وظایف اصلی ما در مرحله اول حفاظت از سلامتی تمام افراد کادر درمانی است.

دینوری با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم مدیریت اجرائی در مواقع بحرانی گفت: این نکته طبیعی است که در این قبیل مواقع بعضی نقاط قوت و ضعف ها پدیدار می شوند و نقاط قوت ما این است که با کوشش های شبانه روزی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تیم مدیریت اجرائی مستقر در این مرکز علی رغم وجود مسائل عدیده ای که بیشتر بخشهای دولتی به لحاظ شرایط تحریم پیش آمده دست به گریبان هستند، تا این لحظه از نظر منابع اقتصادی و تامین تجهیزات، کمبودی نداشته و فعلا به حد کافی منابع اقتصادی در اختیار داریم.

وی ابراز داشت: لباسهائی که برای حفاظت از کادردرمانی در اختیار همکاران قرار میگیرد بر اساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارت خانه متبوع و سازمانهای جهانی تهیه شده و روزانه بالغ بر 700 دست لباس مخصوص حفاظتی بین کادر درمانی توزیع می گردد.

وی اضافه نمود: بنده و همکاران مستقر در مرکز همیشه و درهر ساعت از شبانه روز آماده دریافت هرگونه انتقاد سازنده از عملکرد مرکز هستیم و با توجه به اینکه 45 روز از مقاومت در برابر کرونا ویروس میگذرد به نظر بنده عملکرد این مرکز بر همگان مبرهن شده است.

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با بیش از یکهزار و 100 تخت فعال بیمارستانی بزرگترین مرکز درمانی بحران کرونا ویروس در شمالغرب بوده و از بیش از 45 روز قبل پیشتاز مبارزه با کرونا ویروس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 884

به "خبرنگاران مصرف روزانه 6 هزار ماسک در بیمارستان امام رضای تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف روزانه 6 هزار ماسک در بیمارستان امام رضای تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید