ایران مجوز صادرات روده به اروپا را دریافت کرد

به گزارش شهر سرگرمی، ایران سالانه 85 میلیون دلار روده به اروپا صادر می نماید در این راستا ایران توانست مجوز صادرات را برابر با دستورالعمل های جدید کسب کند.

ایران مجوز صادرات روده به اروپا را دریافت کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

محمود محمودی، رئیس اتحادیه صادرنمایندگان روده ایران در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: ایران توانسته مجوز صادرات روده به اروپا را برابر با دستورالعمل های جدید کسب کند.

بنابر اعلام محمودی، صادرات روده به اروپا که بالغ بر 85 میلیون دلار در سال است از طرف سازمان غذا و بهداشت اتحادیه اروپا منوط به اجرای دستورالعمل های جدید شد و مقرر شده بود کشورهایی که خواستار صادرات به اروپا هستند تا 21 آوریل 2021 نسبت به تکمیل و تعهدات لازم پرسشنامه های جدید اقدام نمایند وگرنه از صادرات این 17 کشور یادشده به اروپا جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برابر پیگیری های مکرر و تشکیل کارگروه های تخصصی توسط ریاست سازمان دامپزشکی، کلیه الزامات اولیه با مساعدت و هدایت های ایشان تهیه و ارسال شده و پس از تشکیل جلسه ویدئو کنفرانس با کارشناسان غذایی اتحادیه اروپا با خبر شدیم که از 17 کشور تنها 7 کشور از جمله ایران توانستند مجوز به اروپا را برابر دستورالعمل های جدید کسب نمایند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1479

به "ایران مجوز صادرات روده به اروپا را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مجوز صادرات روده به اروپا را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید