اتحادیه طلا: پاساژ های طلافروشی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

به گزارش شهر سرگرمی، اتحادیه طلا و جواهر گفت: پاساژها و مجتمع های طلا و جواهر تهران تا تدوین ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص تا اطلاع ثانوی ملزم به تعطیلی می باشند.

اتحادیه طلا: پاساژ های طلافروشی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: پیرو مصوبه و ابلاغیه استانداری و اتاق اصناف تهران امکان فعالیت پاساژ ها و مجتمع های تجاری صنف طلا و جواهر از روز شنبه 30 فروردین ماه امکان پذیر نمی باشد؛ لذا پاساژ ها و مجتمع های طلا و جواهر تهران تا تدوین ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص تا اطلاع ثانوی ملزم به تعطیلی می باشند.

محمد، ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در همین ارتباط تأکید کرد که آن دسته از واحد های طلافروشی که در مجتمع و پاساژ هایی هستند که هوای آزاد وجود ندارد و فضای سرپوشیده است، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی افزود:، اما واحد هایی که به صورت مجزا در خیابان ها فعالیت می کنند بعد از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت نکات بهداشتی می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

طبق اعلام نوده فرهانی رئیس اتاق اصناف تهران، تعطیلی پاساژ ها فعلا ادامه دارد، اما مقرر شده برای پاساژ ها ضوابط و پروتکل بهداشتی خاص تدوین و در هفته آینده ابلاغ شود تا این بخش از اصناف نیز امکان فعالیت داشته باشند.

به گفته وی، مطابق برنامه ستاد ملی کرونا از شنبه 30 فروردین ماه اصناف کم خطر در استان تهران شروع به فعالیت می کنند که فعالیت این واحد ها ملاحظات، الزامات و مخاطرات خاص خود را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 921

به "اتحادیه طلا: پاساژ های طلافروشی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه طلا: پاساژ های طلافروشی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید