کرونا ، غربالگری 99 درصد از مادران باردار شیروانی

به گزارش شهر سرگرمی، اطلاعات مربوط به سلامتی 998 مادر باردار شیروانی در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت و از این تعداد 992 نفر معادل 99 درصد برای کنترل بیماری کرونا غربالگری شدند.

کرونا ، غربالگری 99 درصد از مادران باردار شیروانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرپرست مرکز بهداشت و درمان شیروان اظهارکرد: تا به امروز 16 نفر از مادران باردار دارای علائمی مانند سرفه و گلودرد بودند که پیگیری های لازم ازسوی بهورزان و مراقبین سلامت، ماماها و کارشناسان واحد سلامت خانواده انجام شد و 6 نفر به پزشک ارجاع داده شدند.

دکتر سیده معصومه هاشمی آموزش برای پیشگیری از بیماری کرونا، غربالگری در خصوص بیماری، عضویت 80 نفر از مادران بارداراین شهرستان در فضای مجازی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی (گروه مقابله با کرونا در بارداری) برای استفاده از مطالب آموزشی در خصوص بارداری، آمادگی زایمان و پیشگیری از بیماری کرونا را از اقدامات اجرا شده در خصوص مادران باردار از سوی پرسنل این مرکز دانست.

هاشمی از بهورزان، مراقبین سلامت، ماماها، پزشکان و کارشناسان ستادی واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان به دلیل پیگیری های مجدانه در خصوص مادران باردار قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 885

به "کرونا ، غربالگری 99 درصد از مادران باردار شیروانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، غربالگری 99 درصد از مادران باردار شیروانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید