پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی جدید این سازمان منطقه آزاد قشم در ماه آینده اطلاع داد.

پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی با اعلام این مطلب در جلسه آنالیز راه اندازی سایت جدید و زیرساخت های آی تی که با حضور حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کیهان عباسیان، معاون مالی و سرمایه گذاری، نریمان توکلی، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و محمدرضا عباسی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان همراه بود، عنوان داشت: تمرکز ما برای راه اندازی سایتی بر پایه وظیفه ذاتی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه اقتصاد می باشد.

وی ادامه داد: طراحی متفاوت این سایت به مراجعه کننده یاری می نماید تا در نگاه نخست ظرفیت های جزیره در بخش سرمایه گذاری را دریافت و براساس آن فعالیت های قابل اجرا برای راه اندازی یک کسب و کار را در این منطقه آزاد بشناسد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با ارایه نسخه آزمایشی سایت جدید به حاضران در جلسه گفت: ما آماده دریافت پیشنهادات و نقدها معاونت ها برای اعمال تغییرات باهدف خدمات رسانی بهینه تر هستیم.

در سرانجام این جلسه، بر موضوع پایگاه اطلاع رسانی جدید بر مبنای فعالیت ها و ظرفیت های مالی منطقه آزاد قشم تاکید شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1282

به "پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه اطلاع رسانی جدید سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید