پاسخ تند کانادا به تصمیم جدید ترامپ

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران : کانادا روز آدینه گفت به تلافی تصمیم ترامپ برای بازگرداندن تعرفه های واردات آلومینیوم از کانادا، برای 2.7 میلیارد دلار از واردات آمریکا تعرفه وضع می نماید.

پاسخ تند کانادا به تصمیم جدید ترامپ

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر ، کانادا روز آدینه اظهار داشت به تلافی تصمیم ترامپ برای بازگرداندن تعرفه های واردات آلومینیوم از کانادا، برای 2.7 میلیارد دلار از واردات آمریکا تعرفه وضع می نماید.

معاون نخست وزیر کانادا: عقب نشینی نمی کنیم

براساس گزارش سی ان بی سی، معاون نخست وزیر کانادا، کریستیا فریلند، در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: کانادا فوراً و با قدرت پاسخ خواهد داد.

او گفت: ما دلار به دلار این تعرفه ها را به صورت متقابل تلافی خواهیم کرد. ما این اقدام را تشدید نخواهیم کرد اما عقب نشینی هم نمی کنیم.

فریلیند و نخست وزیر ترودو 30 روز آینده را به مشاوره با شهروندان و شرکت های موجود در فهرست گسترده صنایع مرتبط با آلومینیوم خواهند پرداخت.

ترامپ پنج شنبه شب با اعلام اینکه کانادا از آمریکا سو استفاده نموده و مشاغل کارگران بخش آلومینیوم را به خطر می اندازد، تعرفه های 10 درصدی بر واردات آلومینیوم از کانادا را که یک سال پیش تعلیق نموده بود، دوباره وضع کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1031

به "پاسخ تند کانادا به تصمیم جدید ترامپ" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ تند کانادا به تصمیم جدید ترامپ" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند کانادا به تصمیم جدید ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید