واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تزریق واکسن کرونا به گردشگران در ارمنستان توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش اندازه، کیانوش جهانپور در مورد این موضوع که تعدادی از مردم برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان سفر می نمایند، گفت: در بعضی از کشور های همسایه ما از جمله ارمنستان از واکسیناسیون علیه کرونا استقبال نشده است.

وی اضافه نمود: این کشور واکسن آسترازنکا را وارد نموده است که مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و مردم این کشور واکسن ها را مورد استفاده قرار نداده اند و از آنجایی که این واکسن ها تاریخ مصرف دارند، به جهانگرد هایی که به آنجا سفر می نمایند، تزریق می گردد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است واکسن هایی که در این کشور به جهانگرد ها زده می گردد، تاریخ مصرف گذشته باشد؟، شرح داد: خیر، واکسن ها تاریخ مصرف گذشته نیستند و برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد آن ها را به جهانگرد های خارجی با پاسپورت تزریق می نمایند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به اینکه در بعضی دیگر از کشور های همسایه ما هم وضع به همین گونه است و در حال حاضر کشوری داریم که سرعت واکسیناسیون در آن یک دهم ایران است، اضافه نمود: در این کشور ها از واکسیناسیون استقبال عمومی صورت نگرفته است و تاریخ انقضاء واکسن در حال اتمام است و ممکن است در بعضی از شهر های عراق هم شاهد این شرایط باشیم.

جهانپور در پایان عدم استقبال مردم بعضی از کشور های منطقه از واکسیناسیون و تزریق واکسن های مازاد به جهانگرد ها را از معضلات این کشور ها دانست و تاکید نمود که این موضوع را نباید به اسم نقطه این قوت این کشور ها حساب کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1684

به "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید