نگاهی به انیمیشن رامبل (Rumble)؛ مضمون جالب و جوک های کم

به گزارش شهر سرگرمی، رامبل یا غرش انیمیشن نسبتا کم رمقی است در حالی که با این مضمونی که دارد می توانست خیلی سرزنده تر و پرنشاط تر باشد. موضوع فیلم هیولا های بزرگ الجثه ای هستند که بین آدم ها زندگی مسالمت آمیزی دارند و به عنوان کشتی گیر حرفه ای کار می نمایند. هر کدام از آن ها یک مربی انسان و یک سری طرفدار پرشور دارد و به نوعی یک سوپراستار ورزشی محسوب می گردد.

نگاهی به انیمیشن رامبل (Rumble)؛ مضمون جالب و جوک های کم

به گزارش خبرنگاران؛ داستان فیلم رامبل در شهری به نام استاکر اتفاق می افتد؛ شهری که مردمش عاشق کشتی هستند. در این شهر دختر نوجوانی به نام وینی (با صداپیشگی جرالدین ویسواناتان) مصمم شده است که جای خالی پدرش را که تازه از جهان رفته پر کند. پدر او یک مربی مشهور بود و غول مبارز نام و رسم داری به نام ریبورن هم داشت. وینی در پی یک مبارز تازه می گردد تا اینکه به یک غول خپل شاخ دار به نام استیو (ویل آرنت) برمی خورد. استیو مبارز آماتوری است که از راه تبانی و باختن در مسابقه ها پول درمی آورد؛ و نکتۀ جالب دیگر اینکه از قضا استیو پسر ریبورن است.

وینی پا جای پای پدرش می گذارد و آغاز به تمرین دادن استیو می نماید. هر دوی آن ها می خواهند شکوه و افتخار پدرانشان را دوباره زنده نمایند. با اینکه هدف آن ها روشن است، اما کارگردان فیلم (هامیش گریو) هویت و شخصیت آن ها را به طور کامل شکل نداده است.

درست است که شخصیت وینی پر دل و جرات و با جربزه نشان داده می گردد، اما به عنوان یک شخصیت اصلی، افکار و احساسات و علائقی که انگیزه های او را شکل می دهند اصلا معلوم و تعیین نیستند. زمانی هم که استیو به وینی می گوید که علاقۀ اصلی اش کشتی نیست بلکه به پایکوبی سالسا علاقه دارد، ما متوجه نمی شویم که پس چرا از مسابقات بیرون نمی آید تا به گروه پایکوبی بپیوندد.

انیمیشن رامبل طراحی و تصاویر خیلی زیبایی دارد، اما جوک های تصویری خیلی کمی دارد. ارجاعاتی هم که در فیلم به مبارزات واقعی کشتی وجود دارد خیلی رقیق است و جز یکی دو مورد چندان خوب از کار درنیامده اند. نهایتا اینکه این فیلم چندان الهام بخش و خلاقانه نیست و می گردد گفت از آن غرش ها نیست که زلزله ایجاد کند.

  • کارگردان: هامیش گریو ().
  • فیلمنامه نویسان: هامیش گریو، مت لیبرمن ()، بر اساس رمان هیولا روی تپه از راب هارل ().
  • صداپیشگان: جرالدین ویسواناتان ()، ویل آرنت ()، استیفن نامیت ().
  • امتیاز: 6.0/10
منبع: nytimes.comمنبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1882

به "نگاهی به انیمیشن رامبل (Rumble)؛ مضمون جالب و جوک های کم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به انیمیشن رامبل (Rumble)؛ مضمون جالب و جوک های کم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید