مقاله: کد ناک (NOC) در خصوص مشاغل کانادا چیست؟

به گزارش شهر سرگرمی، برنامه های مهاجرت کاری کانادا به منظور ارزیابی تجربه، پیشنهادات شغلی و الزامات مشاغل از سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا (National Occupational Classification) یا به اختصار NOC استفاده می نمایند. این مکانیزم که به وسیله دولت کانادا ایجاد شده تا هماهنگی لازم میان برنامه های مهاجرت کاری کانادا ایجاد گردد. اطلاع دقیق از این سیستم موضوع مهمی در مهاجرت کاری به کانادا به تعداد میرود و می تواند یاری زیادی به متقاضیان نماید.

مقاله: کد ناک (NOC) در خصوص مشاغل کانادا چیست؟

سیستم طبقه بندی مشاغل کانادا در واقع یک دیتابیس است که به وسیله دولت و برای طبقه بندی هر نوع شغلی که یک شخص در کانادا می تواند داشته باشد طراحی شده. علاوه بر طبقه بندی مشاغل، سیستم NOC اطلاعات مربوط به هر شغل از جمله شرح وظایف و مهارت های مورد احتیاج را هم ارائه میکند. ضمن این که الزامات تخصصی و آموزشی هر شغل را هم شرح داده که افراد متقاضی باید این تخصص ها را تکمیل نموده باشند.

بر پایه تصمیمی که دولت کانادا اتخاذ نموده است، تجربه کاری متقاضیان بر اساس مهارت آنها در سطوح صفر یا A یا B مورد سنجش قرار خواهد گرفت. بنابراین افرادی که مهارت آن ها در دو سطح دیگر باشد امکان مهاجرت کاری به کانادا به وسیله برنامه های تحت سیستم اکسپرس اینتری را نخواهند داشت. البته در صورتی که در سطوح C یا D هم مهارت داشته باشید این امکان را دارید تا برای بعضی از برنامه های نامزدی استانی و بعلاوه برنامه پایلوت مهاجرت آتلانتیک اقدام نمایید. ضمن این که با داشتن مهارت در این سطوح امکان گرفتن مجوز کار موقت در کانادا را هم خواهید داشت.

منبع مقاله: کد ناک (NOC) در خصوص مشاغل کانادا چیست؟

انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1717

به "مقاله: کد ناک (NOC) در خصوص مشاغل کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کد ناک (NOC) در خصوص مشاغل کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید