مایکروسافت یاری اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید

به گزارش شهر سرگرمی، پس از گوگل، جنرال الکتریک و والمارت، مایکروسافت خاطرنشان کرد یاری های اقتصادی به مخالفان انتخاب شدن جوبایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا را تا 2022 میلادی متوقف می نماید.

مایکروسافت یاری اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید

شرکت مایکروسافت روز گذشته گفت کلیه یاری های اقتصادی به قانونگذاران آمریکایی که با صدور گواهینامه انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا مخالفت نموده اند را تا سال 2022 میلادی متوقف می نماید.

همچنین این فراوری کننده نرم افزار یاری های اقتصادی به مقامات و سازمان هایی که نسبت به انتخابات ریاست جمهوری اعتراض کردند یا خواستار لغو نتایج آن شدند را نیز در همین بازه زمانی تعلیق می نماید. مایکروسافت در بیانیه ای گفت با کسب و کارها و سازمان های دیگری مذاکره می نماید که خواستار تقویت دموکراسی هستند. در بیانیه این شرکت آمده است: وقایع اخیر چالش هایی در کمیته های اقدام سیاسی (PAC) شرکت های مختلف به وجود آورده است.

برد اسمیت رئیس مایکروسافت در 21 ژانویه به کارمندان گفت طی 4 سال گذشته 20 درصد یاری های اقتصادی کمیته اقدام سیاسی این کشور به افرادی تعلق گرفته که مخالف کالج الکترال بوده اند. کالج الکترال یا مجمع گردانندگان آخرین مرحله از فرایند طولانی گزینش ریاست جمهوری آمریکا است.

کمیته اقدام سیاسی در دهها شرکت عظیم آمریکایی یاری های اقتصادی به 147 سناتور و اعضای کنگره را متوقف نموده اند که با تأیید گواهی انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور مخالف بوده اند. بعضی از این شرکت ها عبارتند از والمارت، ماریوت، AT&T، آمازون کام کست و آمریکن اکسپرس.

این درحالی است که کمیته های اقدام سیاسی گوگل و جنرال الکتریک نیز یاری های اقتصادی تا سال 2022 میلادی را متوقف نموده اند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1425

به "مایکروسافت یاری اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت یاری اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید