فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن بازسازی می گردد

به گزارش شهر سرگرمی، یونیورسال پیکچرز و سنتینت اینترتیمنت قصد دارند فیلم دیگران را با بازی نیکول کیدمن و به کارگردانی آلخاندرو آمنابار بازسازی نمایند.

فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فیلم دیگران یکی از پیروز ترین و پرفروش ترین فیلم های ترسناک سال های آغازین قرن بیست ویکم بود. این فیلم با بودجه 17 میلیون دلاری توانست به فروشی بالغ بر 200 میلیون دلار در سراسر دنیا دست یابد و به پروژه ای بسیار سودآور تبدیل شود. حالا یونیورسال پیکچرز حقوق فیلم دیگران را از سنتینت اینترتیمنت خریداری نموده است و میخواهد فیلم را بازسازی کند. اطلاعات دیگری از قبیل کارگردان، ترکیب بازیگران و میزان پایبندی این بازسازی به فیلم اصلی در دسترس نیست، اما بر اساس ادعای ددلاین آلخاندرو آمنابار، نویسنده و کارگردان فیلم دیگران، با نویسندگان فیلم جدید همکاری خواهد نمود.

  • 12 فیلم اکشن و علمی -تخیلی جذاب برای هواداران فیلم ماتریکس

مهم ترین دلیل محبوبیت دیگران به فضای گوتیک و رازآلود آن بازمی شود که در ترکیب با حال و هوای دوران جنگ دنیای دوم و قصه ای ترسناک و شخصیت محور به فیلمی منجر شده است که می تواند نظر دوست داران آثار این چنینی را به خود جلب کند. گریس استورات (نیکول کیدمن) مادر کاتولیکی است که به همراه دو فرزند کوچکش در یک خانه عیانی و دور افتاده زندگی می نمایند. بچه ها، نیکولاس و آن، به دلیل یک بیماری نادر به نور حساسیت دارند و به همین خاطر تقریبا نور طبیعی به خانه آن ها وارد نمی شود و زندگی شان با یک سری قوانین عجیب و پیچیده سپری می شود. پس از ورود سه خدمتکار به خانه همه چیز رنگ و بوی مرموزی به خود می گیرد و رفته رفته اتفاقات ترسناکی رخ می دهد و معین می شود که گریس و فرزندانش تنها ساکنان آن خانه نیستند.

این فیلم در سال 2001 توانست 8 جایزه گویا (اسکار سینمای اسپانیا) از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد. همچنین دیگران نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه بفتا هم شد که در کسب آن ها ناکام ماند.

منبع: DeadLine

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1152

به "فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دیگران با بازی نیکول کیدمن بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید