فردا، آخرین مهلت فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400

به گزارش شهر سرگرمی، علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 خردادماه 1400 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال نمایند.

فردا، آخرین مهلت فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی بهترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره نانو و رسانه را برگزار می نماید. علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را از 5 اردیبهشت ماه 1400 تا 15 خردادماه 1400 به دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه ارسال نمایند. در جشنواره نانو و رسانه سال 1400، علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه ها، آثار برتر در سه محور ویژه هم مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می گیرند. محور های ویژه جشنواره سال جاری عبارتند از:

- فناوری نانو در زندگی مردم

- صادرات محصولات نانو

- نانو و کرونا

شرایط حضور در جشنواره:

- آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویداد های مرتبط با فناوری نانو باشد.

- آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که در فاصله زمانی اول تیر ماه سال 1399 تا پانزده خرداد ماه سال 1400 به وسیله رسانه های رسمی کشور یا شبکه های اجتماعی منتشرشده باشند.

- هر شرکت نماینده می تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

- محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب های آثار) وجود ندارد و شرکت نمایندگان می توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوۀ ارسال آثار:

علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب های ذیل ارسال نمایند.

*. در این بخش فقط آثار منتشر شده در روزنامه ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه های عمومی) و نشریات تخصصی (بخش رسانه های تخصصی صنعت) پذیرفته می شوند.

**. از نظر ستاد جشنواره، ارسال نماینده عکس مالک اثر شناخته می گردد و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامد های ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

***. کلیه آثار فراوری شده به وسیله فرد و رسانه های مرتبط با فناوری نانو در همه شبکه های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه، بعلاوه رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال 1399 معرفی و تقدیر می شوند. برای این منظور، محتوا های منتشر شده در رسانه های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیار های کمی و کیفی امتیازدهی می شوند.

دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های 02166511596 و 09206310063 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1701

به "فردا، آخرین مهلت فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا، آخرین مهلت فراخوان جشنواره نانو و رسانه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید