سود سهام عدالت به چه افرادی تعلق می گیرد؟

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتی خاطرنشان کرد که اگر مشمولان سهام عدالت در روش غیر مستقیم سهام خود را تا تاریخ 1 اسفند 1400 نفروخته باشند به آنها سود تعلق خواهد گرفت.

سود سهام عدالت به چه افرادی تعلق می گیرد؟

،سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتر این سازمان نوشت: با تصویب شورای عالی بورس مصوب شد چنانچه دارندگان سهام عدالت در روش غیر مستقیم در تاریخ 1 اسفند 1400 همچنان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی بوده و سهام خود را نفروخته باشند، سود 550 هزار تومانی به آنها تعلق خواهد گرفت.

در ادامه این توییت آمده است: سهامداران روش مستقیم سهام عدالت نیز سود سهام خود را به وسیله سجام دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته سید احسان خاندوزی وزیر امور مالی و دارایی بیان کرد: مجامع عمده شرکت ها در نیمه نخست سال 1400 برگزار گردید اما سود دارندگان سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم تا به امروز پرداخت نشده است که بر این اساس مقرر شد با تعاملی که میان شرکت های سرمایه گذاری استانی و کانون سهام عدالت صورت می گیرد، به سرعت و تا قبل از سرانجام اسفند ماه سال جاری سود سهام عدالت سال 99 به همه دارندگان این سهام پرداخت گردد.

وی تاکید نمود: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند نزدیک به یک میلیون تومان است اما برای مشمولان دارای سهام 530 هزار تومان حدود 550 هزار تومان سود پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1961

به "سود سهام عدالت به چه افرادی تعلق می گیرد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "سود سهام عدالت به چه افرادی تعلق می گیرد؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت به چه افرادی تعلق می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید