سریع ترین جنگنده های تاریخ را بشناسید، عکس

به گزارش شهر سرگرمی، جت های جنگنده از جمله پرطرفدارترین انواع هواپیماها هستند که علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارند. آن ها سریع هستند و تماشای مانورهایشان فوق العاده سرگرم نماینده است؛ چابک هستند و انواع حرکات دیوانه نماینده را در هوا انجام می دهند. علاوه بر این، جت های جنگنده نیز بعضی از گران ترین وسایل نقلیه در هر ارتشی هستند که اغلب برای طراحی، توسعه و حمل، میلیاردها دلار هزینه ا طلب می نمایند.

سریع ترین جنگنده های تاریخ را بشناسید، عکس

تینا مزدکی- چابکی، فناوری و سیستم های تسلیحاتی اغلب برای میزان گیری قدرت یک جت جنگنده استفاده می گردد. با این حال، سرعت نیز بسیار مهم است. انواع مختلفی از هواپیماهای سریع وجود دارد، از جمله SR-71، که می تواند سرعت 3 ماخ را در ارتفاعات فوق العاده بالا تجربه کند. طبق گزارش ها، هواپیماهای اولیه مانند لاکهید YF-12 به سرعت 3 ماخ حرکت نموده اند. جت های جنگنده مدرن نمی توانند به این سرعت پیش بروند، اما بسیاری از آنها می توانند به راحتی سرعت 2 ماخ را تجربه نمایند.

جنگنده ای که اف 22 آمریکا را شکست داد به عربستان می رسد/ عکس

دسته گلی نو که ایلان ماسک به آب داد/ هزینه بزرگ ماجراجویی آقای میلیاردر

میکویان-گورویچ میگ-25 Mikoyan-Gurevich MiG-25 Foxbat

میکویان-گورویچ میگ-25 با حدبیشتر سرعت 2.8 ماخ یا تقریباً 2150 مایل در ساعت در ارتفاع بالا حرکت می نماید. این باعث می گردد که آن را به دومین جت سریع روی زمین پس از SR-71 تبدیل کند. این جت جنگنده از زمان اولین پرواز خود در سال 1964 به وسیله چندین ارتش به خدمت گرفته شده است. میگ ها عمدتاً در روسیه استفاده می شوند. اکنون تنها دو فروند در خدمت هستند.

نورث امریکن ایکس بی-70 والکیری North American XB-70 Valkyrie

نورث امریکن ایکس بی-70 والکیری یک جت جنگنده منحصر به فرد به سبک بمب افکن است. بیشتر برگه های آماری نشان می دهند که این جت حدبیشتر سرعتی در حدود 2050 مایل در ساعت دارد که بسته به ارتفاع، حدود 3 ماخ است.

فاکس هاوند Mikoyan MiG-31

فاکس هاوند هواپیمای جنگنده ای است که رسما جایگزین MiG-25 Foxbat شد. حدبیشتر سرعت آن تقریباً 1900 مایل در ساعت است. می تواند برای مدت زمان کوتاهی انفجارهای سریع تری انجام دهد، اما در صورت انجام این کار خطر آسیب دائمی را به همراه دارد.

منبع: slashgear

بن سلمان در پی این جنگنده فرانسوی است!/ عکس

آمریکا برای این جنگنده، 3میلیارد دلار هزینه می نماید!/ عکس

جنگنده ای که اف 22 آمریکا را شکست داد به عربستان می رسد/ عکس

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2232

به "سریع ترین جنگنده های تاریخ را بشناسید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین جنگنده های تاریخ را بشناسید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید