سازمان هواپیمایی شرایط ورود مسافران به هواپیما را گفت

به گزارش شهر سرگرمی، سازمان هواپیمایی شرایط ورود مسافران به هواپیما در شرایط شیوع ویروس کرونا را خاطرنشان کرد.

سازمان هواپیمایی شرایط ورود مسافران به هواپیما را گفت

خبرنگاران - رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، اظهار کرد: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی و با توجه به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به همه شرکت های هواپیمایی داخلی اعلام نموده ایم که موظف هستند بسته های بهداشتی شامل ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظف هستند که به محض ورود به هواپیما و در طول پرواز از آن استفاده نمایند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بر تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی نظارت کافی می گردد؟ اضافه کرد: قطعا بر بسته های بهداشتی که در هواپیما به مسافران ارائه می گردد، از سوی سازمان هواپیمایی و دستگاه های متولی نظارت کامل می گردد و مردم هیچ نگرانی بابت چیزی که از خدمه پروازی تحویل می گیرند نداشته باشند.

شرکت های هواپیمایی نمی توانند به بهانه کرونا ارائه خدمات را قطع نمایند

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در شرایط کنونی و با توجه به مخاطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییری در کترینگ هواپیماها و سرویس ها و خدماتی که به مسافران در طول پرواز داده می گردد ایجاد شده است؟ نیز گفت: همه اینها و شرکت های هواپیمایی موظف به ارائه خدمات و تامین احتیاج و مسافران در طول پرواز هستند و نمی توان آن را به بهانه شیوع این بیماری قطع کرد اما هر کالا و خدمتی که به مسافران ارائه می گردد مورد نظارت دقیق دستگاه های متولی از نظر بهداشتی قرار می گیرد و هیچ نگرانی بابت آن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، با توجه به ادامه داشتن شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و فرارسیدن ماه رمضان، پروازهای داخلی در حالت حداقلی و ضروری انجام می گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1370

به "سازمان هواپیمایی شرایط ورود مسافران به هواپیما را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی شرایط ورود مسافران به هواپیما را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید