(عکس) آرسنال هم به صف مبارزه با نژادپرستی در آمریکا پیوست

به گزارش شهر سرگرمی، رقابت های لیگ برتر انگلیس که از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده بود، قرار است از امشب (چهارشنبه 28 خرداد) با برگزاری دو ملاقات پشت در های بسته و بدون حضور تماشاگران از سرگرفته گردد. بر این اساس از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران استون ویلا پذیرای شفیلدیونایتد است و تیم های منچسترسیتی و آرسنال هم از ساعت 23:45 به وقت تهران در ملاقاتی حساس در استادیوم اتحاد مقابل هم قرار می گیرند.

(عکس) آرسنال هم به صف مبارزه با نژادپرستی در آمریکا پیوست

آرسنال قرار است در بازی امشب با پیراهنی به میدان برود که به جای نام بازیکنان، شعار Black Lives Matter به معنای جان سیاه پوستان اهمیت دارد پشت آن درج شده و این شعار روی آستین این پیراهن هم دیده می گردد. جلوی پیراهن هم قلبی آبی رنگ دیده می گردد که روی آن سه حرف NHS دیده می گردد که نشاگر سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) بوده و به منظور قدردانی از کوشش های کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا، روی این پیراهن نقش بسته است.

منچسترسیتی هم قرار است در این بازی با پیراهنی خاص به میدان برود و این بار خبری از لوگوی هواپیمایی اتحاد روی آن نخواهد بود و روی آن تبلیغ کمپینی است که هدفش جمع آوری حداقل یک میلیون پوند دیگر برای یاری به نیازمندان در راستای مبارزه با ویروس کروناست.

سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس پیش از این موافقت خود را با درج شعار Black Lives Matter به جای نام بازیکنان روی پیراهن تیم ها اظهار داشت بود. کشته شدن جورج فلوید شهروند سیاه پوست ایالت مینه سوتا به دست پلیس آمریکا واکنش های زیادی را از سوی اهالی دنیای ورزشی به خصوص جامعه فوتبالیست ها به همراه داشته و جنبش جان سیاه پوستان اهمیت دارد در جهت مبارزه با نژادپرستی در آمریکا به راه افتاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1019

به "(عکس) آرسنال هم به صف مبارزه با نژادپرستی در آمریکا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) آرسنال هم به صف مبارزه با نژادپرستی در آمریکا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید