خبرنگاران فرماندار خواف: بوروکراسی اداری مانع رونق فراوری است

به گزارش شهر سرگرمی، گناباد- خبرنگاران- فرماندار خواف گفت: بوروکراسی های پیچیده اداری مهمترین مانع رونق فراوری است و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باید این بوروکراسی ها با هم افزایی و توجه مسوولان و دست اندرکاران ذیربط کاهش یابد.

خبرنگاران فرماندار خواف: بوروکراسی اداری مانع رونق فراوری است

حسین سنجرانی روز آدینه طی تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مسوولان بخش های دولتی و خصوصی باید با شناسایی قوانین دست و پاگیر اداری و برطرف آنها، تفویض اختیار به زیربخشهای خود و کاهش بوروکراسی های اداری برای رونق فراوری و اشتغال بکوشند.

وی با بیان اینکه کشور برای توسعه و رونق مالی و شکوفایی نیازمند افزایش تعامل بین بخشی و توجه مسوولان به اصلاح زیرساختهای اداری است ادامه داد: قوانین باید در راستا شکوفایی و مانع زدایی فراوری و برطرف محرومیتها درمناطق محروم و مرزی تبیین و ابلاغ شوند.

فرماندار خواف گفت: در شرایطی که کشور ما مورد تحریم و هجمه مالی دشمنان قرار گرفته است، رهبر معظم انقلاب راهکارهای افزایش فراوری و برطرف مسائل در این بخش را به خوبی تبیین کردند.

وی اضافه نمود: تحقق شعار سال به عنوان طلیعه نجات بخش فراوری و اقتصاد کشور مورد توجه مسوولان بخشهای دولتی و خصوصی خواف قرار گرفته است و برای برطرف موانع و بوروکراسی های ادارای پنجره واحدی با حضور مسوولان و صاحبنظران و کارشناسان مالی ایجاد خواهد شد.

سنجرانی ادامه داد: در این راستا کوشش می گردد در قالب پنجره واحد اداری به جای استعلام از ادارات مختلف با تفویض اختیار به مسوولان ذیربط در حدود اختیارات شهرستانی موانع از راستا فراوری، اشتغال و کارآفرینی برداشته گردد.

شهرستان 150 هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی و 123 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1529

به "خبرنگاران فرماندار خواف: بوروکراسی اداری مانع رونق فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار خواف: بوروکراسی اداری مانع رونق فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید