جلسه هاشمی با 3 رئیس فدراسیون برای حضور در بازی های داخل سالن و رزمی آسیا

به گزارش شهر سرگرمی، جلسات کمیته ملی المپیک با فدراسیون های داوطلب اعزام به پنجمین دوره بازی های داخل سالن و رزمی آسیا و اقیانوسیه از امروز استارت خورد.

جلسه هاشمی با 3 رئیس فدراسیون برای حضور در بازی های داخل سالن و رزمی آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین هزینه سفر به ویتنام در سال 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این جلسات با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی، عاطفه اسلامیان مدیر کل روابط بین الملل و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته از صبح امروز در سه وقت مجزا با روسا و کادر فنی فدراسیون های دوومیدانی،دوچرخه سواری و شطرنج برگزار گردید.

هاشمی در ابتدای این جلسات خطاب به روسا و کادر فنی فدراسیون های فوق گفت: پنجمین دوره بازی های داخل سالن و رزمی آسیا در حالی شهریور ماه در عشق آباد برگزار می گردد که همیشه شاهد سطح بالای آن و حضور قدرتمندانه کشورهای قاره بوده ایم. در این دوره و برای اولین بار شاهد حضور کشورهای اقیانوسیه در بازی ها هستیم که بی شک باعث افزایش سطح فنی رقابت ها خواهد شد تا شاهد مسابقاتی با کیفیت و کمیت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سیاست کمیته ملی المپیک در اعزام کاروان ایران به این دوره از بازی ها گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه ای موجود در ورزش کشور از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا کمیته ملی المپیک و فدراسیونها تصمیم بر آن گرفتیم تا کاروانی کیفی با نفراتی که شانس بالایی درمدال آوری آن هم خوشرنگ ترین مدال را دارند به این رقابت ها اعزام شوند.

وی ادامه داد:به همین منظور این نشست ها با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون هایی که کاندیدای حضور در این بازیها هستند برگزار می گردد تا به صورت تخصصی در این زمینه به بحث و گفتگو پرداخته و در نهایت به ترکیب کیفی و مدال آور برسیم و بتوانیم با نتایج خوبی به کشور بازگردیم. بعد از اتمام جلسات فوق با فدراسیون ها، یک ماه دیگر نتایج تخصصی این نشست ها در ستاد عالی ورزش کشور با حضور وزیر ورزش و معاونین وزارت و فدراسیون های اعزامی مطرح و تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام گردد و امیدواریم مسئولان و مربیان فدراسیونهای داوطلب نیز صادقانه ضمن ارزیابی دقیق ورزشکاران خود ما را در اعزام کاروانی کیفی به این بازی ها کمک نمایند.

رئیس کمیته ملی المپیک در سرانجام عنوان نمود: از آنجایی که پرواز مستقیم به عشق آباد نداریم می بایست به وسیله ترکیه، قطر و یا امارات تیم های خود را راهی این بازی ها کنیم که با در نظر دریافت تایم ترانزیت و تغییر پرواز حدود 10 تا 12 ساعت زمان می برد. بعد از آنالیز های لازم در هیئت اجرایی و ستاد اعزام تصمیم گرفته شد تا کاروان وررزشی اعم از کادر سرپرستی،پزشکی،مربیان و ورزشکاران در گروهای مختلف ابتدا با پرواز راهی مشهد شده و سپس به وسیله مرز زمینی و با اتوبوس های ویژه و با تسهیلات مناسب راهی عشق آباد محل برگزاری این بازی ها شوند.

همچنین اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی های داخل سالن و رزمی در هر کدام از نشست ها ضمن آنالیز سوابق حضور رشته های مختلف در ادوار گذشته بازی ها، بطور تخصصی قوانین و شرایط حضور هرکدام از رشته ها و نفرات اعزامی را شرح داده و موارد لازم را به مسئولین و کادر فنی فدراسیون های فوق رساند.

وی نیز با تاکید بر معرفی نفرات شاخص و شانس بالا در مدال آوری گفت: این به نفع خود فدراسیونها هم هست که نفرات مدال آور خود را اعزام و نتایجی قابل قبول و مورد انتظار بگیرند. با اعزام کیفی انتظارات نیز کیفی و معقول می گردد ضمن اینکه هزینه نابجایی صورت نمی گیرد.

در ادامه عاطفه اسلامیان نیز با استفاده از کتاب راهنمای بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه، ماده های هر رشته ورزشی و تعداد نفرات مجاز و شرایط سنی حضور در این بازیها را به نمایندگان فدراسیونهای مختلف اعلام و به آنالیز لیست اولیه ارسال شده فدراسیون ها پرداخته و ضمن اعلام نواقص مدارک ارسالی بعضی افراد از آنها خواست تا در اولین فرصت به برطرف نواقص مدارک ارسالی پرداخته تا ثبت نام اولیه در این زمینه انجام گردد.

کیهانی، رئیس فدراسیون دومیدانی که به همراه تیمور غیاثی و سپهرزاد در این نشست حضور داشت، گفت: دوومیدانی ظرفیت خوبی برای حضور در این رقابت ها داشته و با توجه به نفرات جوان و آینده داری که دارد و با توجه به سرمایه گذاری خوبی که در این سال ها شده می تواند سربلند از این بازی ها خارج گردد.

وی ادامه داد: دوومیدانی در حال تغییر تحول و پوست اندزای است و با تکیه به نسل جوان و آینده داری که داریم دورنمایی روشنی را می بینم و قول می دهم تیم اعزامی دوومیدانی با حداقل نفرات حداکثر پیروزیت و مدال آوری را در عشق آباد داشته باشد.

همچنین در نشست بعدی که با حضور قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، ابوحیدری، سلگی و عسگری، اعضای کادر فنی برگزار گردید، قمری گفت: هدف فدراسیون حضور پیروزیت آمیز در بازی های آسیایی جاکارتا و همچنین جهانی کسب سهمیه برای المپیک 2020 است، اما قطعلا برای این بازی ها هم با حمایت کمیته ملی المپیک تیمی جوان، با انگیزه و پرتلاش اعزام می کنیم تا اهداف و سیاست های کمیته ملی المپیک را نیز پوشش دهد.

بعد از دو نشست دوومیدانی و دوچرخه سواری، نشست مسئولین با فدراسیون شطرنج و با حضور پهلوان زاده رئیس فدراسیون، شفیعی نایب رئیس و هرندی پیشکسوت این رشته برگزار گردید که پهلوان زاده عنوان نمود: شطرنج نفرات جوان و آینده داری برای پیروزیت در عرصه بین الملل بخصوص در بخش بانوان دارد. در اولین فرصت و با هماهنگی کمیته فنی لیست نفرات آماده و پرشانس این فدراسیون را جهت حضور قدرتمند در بازی ها خدمتتان ارسال می کنیم و این اطمینان را می دهیم که تیم شطرنج بتواند جزو تیم های پیروز کاروان اعزامی باشد

اعضای کادر فنی هر 3 رشته که در این نشست ها حضور داشتند نیز گزارش های کاملی از شرایط حال حاضر تیمهای خود، اردوها و مسابقات پیش رو و نحوه انتخاب نفرات اعزامی ارائه دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 622

به "جلسه هاشمی با 3 رئیس فدراسیون برای حضور در بازی های داخل سالن و رزمی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هاشمی با 3 رئیس فدراسیون برای حضور در بازی های داخل سالن و رزمی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید