قطار رشت به مشهد از چه شهرهایی عبور می نماید؟

به گزارش شهر سرگرمی، تردد در بین دو شهر شمالی رشت و مشهد، بلیط قطار رشت مشهد را به یکی از پرفروش ترین بلیط ها تبدیل نموده است. با توجه به پرمخاطب بودن شهر مذهبی ایران، کوشش شده است تا از بیشتر مراکز استان و شهرهای کشور امکان سفر به مشهد وجود داشته باشد.

قطار رشت به مشهد از چه شهرهایی عبور می نماید؟

خبرنگاران: مشهد از گذشته تا کنون، یکی از شهرهای پر رفت و آمد در ایران به شمار می رود و اهمیت گردشگری خود را از مدت ها پیش دارد. تردد در بین دو شهر شمالی رشت و مشهد، بلیط قطار رشت مشهد را به یکی از پرفروش ترین بلیط ها تبدیل نموده است. با توجه به پرمخاطب بودن شهر مذهبی ایران، کوشش شده است تا از بیشتر مراکز استان و شهرهای کشور امکان سفر به مشهد وجود داشته باشد. رزرو بلیط قطار رشت مشهد یکی از امن ترین گزینه ها برای طی کردن این مسیر خواهد بود. بعلاوه به علت شمالی بودن این دو شهر، مسیر ریلی آن دارای جنگل های زیبا و شگفت انگیزی است که شما را به وجد می آورد.

رزرو بلیط قطار رشت مشهد

خرید آنلاین بلیط قطار که امروزه بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است، خریدی آسان و راحت را برای مسافران فراهم می نماید. کافی است به یک سایت معتبر فروش بلیط وارد شوید و مبدا و مقصد سفرتان را معین کنید، همین طور با مشخص تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و نوع قطار، با لیستی از گزینه های موجود روبه رو خواهید شد. در این مرحله باید با توجه به جزئیات بلیط و بر اساس ساعت حرکت و نوع قطار بلیط خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید قطارهای متنوعی در این مسیر ریلی فعالیت دارند و هر کدام از امکانات و خدمات ویژه ای برخوردار هستند و متناسب با این امکانات، قیمت آن ها نیز متغیر است. قطارهای کوپه ای امکان داشتن حریم شخصی را برای شما فراهم می نمایند و امکانات ویژه ای را در اختیار مسافران می گذارند. قطارها به صورت سالنی نیز وجود دارند که امکانات کمتری به مسافران ارائه می دهند و از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند. با این اوصاف همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد، حالا که قطار مورد نظرخود را متناسب با بودجه و سلقیه تان انتخاب نموده اید، به صفحه درگاه بانکی بروید و هزینه بلیط خود را از طریق روز دوم کارت بانکی تان بپردازید. اکنون تصور کنید به اینترنت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارید، در این مواقع می توانید به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز فروش بلیط یا آژانس های مسافرتی، بلیط خود را خریداری نمایید.

ایستگاه های قطار رشت مشهد

فاصله مشهد تا رشت از طریق قطار در حدود هزار کلیومتر است. این سفر ریلی در مدت زمان تقریبی 16 ساعت به اتمام می رسد. الیته با توجه به قطاری که برای سفر انتخاب می کنید و با درنظرگرفتن توقف در ایستگاه های مختلف، این زمان ممکن است کمی متغییر باشد. مسافران با رزرو قطار رشت مشهد، با عبورکردن از شهرهای مختلف در منطقه شمالی ایران، شاهد زیبایی های خارق العاده و بی نظیری خواهند بود. مسافران در این قطار با عبور از شهر های قزوین، کرج، تهران، شاهرود، نقاب و نیشابور، در نهایت به ایستگاه قطار مشهد می رسند. قطار های مختلفی در این خط ریلی فعالیت دارند که هر کدام امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می دهند. شما می توانید باکیفیت ترین قطار این مسیر را، با خرید بلیط قطار رشت مشهد فدک تجربه کنید. بعلاوه قطارهای 5 ستاره زندگی و قطار لوکس فدک که از سطح کیفی بالایی در ارائه خدمات برخوردار هستند، در این مسیر تردد دارند.

قطارهای رشت مشهد

در مسیر طولانی و هیجان انگیز رشت مشهد، قطارهای متنوع با امکانات و ویژگی های متفاوتی در تردد هستند. شما با انتخاب هر کدام از این قطارها، از امکانات متفاوتی برخوردار خواهید بود. با انتخاب قطار کوپه ای حریم شخصی و رفاه بیشتری را برای خود فراهم می کنید و می توانید سفری لذت بخش را با خانواده یا گروه های دوستی در این نوع قطارها رقم بزنید. همین طور با خرید بلیط قطارهای سالنی و اتوبوسی در هزینه های سفرتان صرفه جویی می گردد. به طور کلی قطارها در انواع مختلف از نظر نوع قطار، نوع سرویس دهی و ارائه خدمات، نوع شرکت، چند ستاره بودن و چند تخته بودن متفاوت هستند و شما می توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود، بلیط مورد نظرتان را بخرید.

قطار لوکس فدک

قطار لوکس فدک 200 کیلومتر در ساعت، سرعت دارد. تمام امکانات این قطار از قبیل سرویس پذیرایی، کترینگ، مهمان داران و خدمات رفاهی بر اساس استانداردهای قطارهای 5 ستاره طراحی شده است. امکانات رفاهی این قطار به طور خلاصه شامل استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین، ارائه حوله مرطوب، سرو نوشیدنی خوش آمدگویی، سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار، سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر، ارائه سرویس خواب باکیفیت، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار می گردد.

قطار 5 ستاره زندگی

قطار زندگی، تنها قطار 5 ستاره رجا، از سال 94 به ناوگان ریلی کشور پیوسته است که از 2 رستوران برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا عرضه می نماید. مهمان دار های این قطار باتجربه و متعهد هستند و پذیرایی عالی را از مسافران به عمل می آورند. قطار زندگی در مسیر رشت مشهد از نظر امکانات و خدمات رفاهی بی نظیر است. از امکانات قطار زندگی می توان به اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در 2 طرف واگن ها، سرویس خواب باکیفیت و … اشاره نمود. قطار زندگی در سه کلاس پذیرایی با عصرانه، پذیرایی با شام و پذیرایی با شام ویژه خدمات خود را ارائه می دهد.

قطار سریع السیر پردیس

قطار سریع السیر پردیس، از قطارهای سالنی 4 ستاره است که یک قطار خودکشش بوده و سرعتی بالغ بر 160 کیلومتر در ساعت دارد. صندلی های این قطار سالنی، مانند هواپیما بوده و راحتی بیشتری را برای افراد فراهم می نماید. قطار سریع السیر پردیس از یک سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم صوتی و تصویری برای پخش فیلم و موسیقی و عایق بندی مطلوب برخوردار است.

با فلای تودی از مسیر شگفت انگیز رشت مشهد لذت ببرید

فلای تودی با ارائه فرآیند خرید آنلاین آسان و سریع، در تهیه بلیط قطار شما را همراهی خواد کرد. کافی است سری به سایت معتبر فلای تودی بزنید تا از امکانات و خدمات ویژه آن آگاه شوید. خدمات راهنمای سفر، به شما در خرید آسان تر بلیط مورد نظر یاری می نماید. بعلاوه با استفاده از خدمات پیگیری می توانید از شرایط بلیط خود باخبر شوید. شما با خرید از فلای تودی می توانید تا انتهای سفر از خدمات پشتیبانی 24 ساعته، بهره ببرید و در صورت بروز مشکل با مشاورین فلای تودی تماس بگیرید. از دیگر خدمات این سایت، امکان کنسل کردن بلیط است، اگر از سفرتان منصرف شده اید و آن را به زمان دیگری موکول نموده اید، می توانید از گزینه استرداد بلیط بهره ببرید و هزینه پرداخت شده بر اساس قوانین استرداد، به شما بازگردانده می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2252

به "قطار رشت به مشهد از چه شهرهایی عبور می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار رشت به مشهد از چه شهرهایی عبور می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید