بیماران بدحال کرونا چه کسانی هستند؟

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران : معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیشتر بیماران بد حال مبتلا به بیماری کووید 19 افرادی هستند که دیرهنگام و بعد از گذشت یک هفته یا 10 روز و بعد از آنکه بدحال شدند به مراکز درمانی مراجعه می نمایند در صورتی که اگر در روزهای نخست آغاز علائم به درمان خود حساس باشند، بهبودی حاصل کرده و جان خود را از دست نمی دهند.

بیماران بدحال کرونا چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل ازدکتر جان بابایی گفت: باید حساسیت عمومی نسبت به علائم نخست بیماری کووید 19 افزایش یافته و رعایت مسائل پیشگیرانه و پروتکهای بهداشتی مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا مراجعه دیر هنگام بیماران به مراکز درمانی است ادامه داد: مردم باید نسبت به علائمی نظیر تب، سردرد، سرفه و تنگی نفس و بی حالی که از علائم آغاز کرونا است حساس باشند و در سریع ترین زمان ممکن به پزشکان و مراکز درمانی مراجعه نمایند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیشتر بیماران بد حال مبتلا به بیماری کووید 19 افرادی هستند که دیرهنگام و بعد از گذشت یک هفته یا 10 روز و بعد از آنکه بدحال شدند به مراکز درمانی مراجعه می نمایند در صورتی که اگر در روزهای نخست آغاز علائم به درمان خود حساس باشند، بهبودی حاصل کرده و جان خود را از دست نمی دهند.

وی مشارکت مردم در رعایت مسائل پیشگیرانه و پروتکلهای بهداشتی را تنها راه شکست بیماری کووید 19 و جلوگیری از شیوع آن دانست و اضافه کرد: افزایش تختهای بیمارستانی تنها راه مقابله با این بیماری نیست و لازمه موفقیت در این زمینه افزایش حساسیت عمومی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1229

به "بیماران بدحال کرونا چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران بدحال کرونا چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید