ایده های برتر جشنواره کودک آنلاین آذرماه اعلام می شوند

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، سیدجمال هادیان دبیر نخستین دوره جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین از برپایی مراسم پایانی این دوره جشنواره در روز شنبه نهم آذر 98 خبر داد.

ایده های برتر جشنواره کودک آنلاین آذرماه اعلام می شوند

وی با اشاره به جریان سازی چشمگیر نخستین دوره این جشنواره، گفت: حرکت نوآورانه کودک آنلاین که با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود، سبب شد تا نسلی توانمند و نوآور به ویژه در حوزه وب سری به جامعه شناسانده شوند و رویکرد استعدادیابی این حرکت مورد توجه سایر تشکل ها قرار گیرد.

هادیان ادامه داد: شکل برگزاری بخش وب سری این جشنواره در سه فاز تولید ایده، حمایت از تولید ایده ها و انتخاب برگزیدگان برای نخستین بار در ایران رخ داد و در نهایت منتج به تولید آثار باکیفیت در حوزه محتوای آنلاین کودک شد.

دبیر نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین گفت: این دوره جشنواره با نمایش فیلم ها و وب سری ها وارد فاز برپایی خواهد شد و با برگزاری مراسمی در روز شنبه 9 آذر به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

به گفته وی نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده های برتر، مشارکت در تولید ایده ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 459

به "ایده های برتر جشنواره کودک آنلاین آذرماه اعلام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های برتر جشنواره کودک آنلاین آذرماه اعلام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید