افزایش ناگهانی موارد عفونت کورونا در ایتالیا، مثبت شدن دوباره آزمایش بیمار بهبودیافته ژاپنی

به گزارش شهر سرگرمی، کشورهای اروپایی روز پنجشنبه 8 اسفند از افزایش موارد ابتلا به ویروس جدید کورونا خبر دادند و شمار مبتلایان در ایتالیا به ناگهان به 650 مورد افزایش یافت.

افزایش ناگهانی موارد عفونت کورونا در ایتالیا، مثبت شدن دوباره آزمایش بیمار بهبودیافته ژاپنی

با ما همراه باشید و با ایتالیا تور از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز آنجلو بورلی، رئیس حفاظت مدنی ایتالیا با اشاره به آمار جدید افزود افزایش ناگهانی شمار افراد به این دلیل است که مرکز حفاظت مدنی آمار منطقه لومباردی در شمال ایتالیا را به روز ننموده بود. شمار تلفات ناشی از ویروس کورونا در ایتالیا به 17 نفر رسیده است.

از طرف دیگر با اضافه شدن 18 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آلمان، شمار افراد آلوده در این کشور به 44 نفر رسیده است. مقام های آلمانی بیان کردند که در ایالت نوردراین-وستفالن که پرجمعیت ترین ایالت آلمان محسوب می گردد، 14 مورد جدید تایید شده است.

این افراد در قرنطینه نگهداری می شوند و مقام های بیمارستانی اعلام نموده اند معالجه افراد جدیدی که به کرونا مبتلا شده اند در بیمارستان ضروری نیست.

وزیر بهداشت فرانسه نیز بیان کرد تعداد شمار افراد آلود به ویروس کرونا در فرانسه نیز از 18 به 38 نفر رسیده است.

مقامات اسپانیا نیز روز پنجشنبه بیان کردند چند مورد جدید ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور به ثبت رسیده است. به گفته مسئولان اسپانیایی تا به امروز 17 نفر در این کشور به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده اند.

  • مثبت شدن دوباره آزمایش بیمار بهبود یافته ژاپنی

مقامات ژاپن روز پنج شنبه بیان کردند یکی از مبتلایان به ویروس کرونا که بهبود یافته و مرخص شده بود، برای دومین بار به این ویروس مبتلا شده است.

این زن که بیش از چهل سال سن دارد، اولین فردی است که پس از بهبود اولیه، بار دیگر به کووید-19 مبتلا می گردد. شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در ژاپن به 190 رسیده است.

این زن ژاپنی که پیش از این اواخر ماه ژانویه به ویروس جدید کرونا مبتلا شده بود در ماه فوریه از بیمارستان مرخص شد. او روز چهارشنبه پس از آنکه احساس گلودرد و درد در ناحیه قفسه سینه کرد، به پزشک مراجعه کرد و آزمایش ابتلا به ویروس جدید کرونای او بار دیگر مثبت اعلام شد.

پیش از این نیز گزارش هایی مبنی بر دومین آزمایش مثبت بعضی از افرادی که در چین پیش از این یک بار به کووید-19 مبتلا شده اند، منتشر شده بود.

مقامات چین در روزهای گذشته اعلام نموده بودند که یکی از مبتلایان به کووید-19 که پس از درمان از بیمارستان مرخص شده بود، بار دیگر با مثبت بودن آزمایش کرونا، به بیمارستان برگردانده شده است.

شمار جان باختگان به دلیل ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در ژاپن با درگذشت یکی از مبتلایان به هشت نفر رسیده است. بنا به اعلام مقامات ژاپن یک مرد هشتاد و چند ساله آخرین قربانی شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور است.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن روز پنج شنبه بیان کرد که تمام مدارس این کشور برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا تعطیل می شوند.

  • نخستین مورد کورونا در بغداد

عراق نیز روز پنجشنبه از ثبت نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در بغداد پایتخت این کشور اطلاع داد. شمار افرادی که در این کشور به این ویروس مبتلا هستند به شش نفر افزایش پیدا کرد.

وزارت بهداشت عراق در بیانیه ای گفت: این مرد که در بیمارستانی در بغداد بستری است پس از سفر به ایران به ویروس مبتلا شد.

عراق نگران شیوع کرونا از ایران به این کشور است. یک خانواده چهار نفری عراقی که از ایران به کرکوک برگشته بودند نخستین افرادی بودند که تست کرونای آن ها مثبت بود. یک طلبه ایرانی در نجف هم از دیگر افراد مبتلا به این ویروس در عراق بود که به ایران منتقل شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 780

به "افزایش ناگهانی موارد عفونت کورونا در ایتالیا، مثبت شدن دوباره آزمایش بیمار بهبودیافته ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ناگهانی موارد عفونت کورونا در ایتالیا، مثبت شدن دوباره آزمایش بیمار بهبودیافته ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید