ابراهیمی و اسدی در آستانه جدایی؛ خروجی های تابستانه پرسپولیس دورقمی می گردد؟

به گزارش شهر سرگرمی، به نظر می رسد در ادامه فعالیت نقل وانتقالاتی سرخ پوشان مرکز، چند بازیکن این تیم طی روز های آینده از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا خواهند شد.

ابراهیمی و اسدی در آستانه جدایی؛ خروجی های تابستانه پرسپولیس دورقمی می گردد؟

به گزارش فوتبال 360، عدم کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست ویکم باعث شد تا طرفداران پرسپولیس خواستار تغییر و تحولات فنی پرشمار در تیم خود شوند و این تغییر و تحولات با نظر مساعد یحیی گل محمدی، هم در کادرفنی و هم در لیست نفرات پرسپولیس اعمال شده و ورودی و خروجی های پرشماری در بازار تابستانه سرخ پوشان به ثبت رسید.

دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمدمهدی احمدی، علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی خرید های تابستانی پرسپولیس بودند و در مقابل، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، محمد شریفی، محمدمهدی مهدی خانی و امیرمحمد خارکش رسماً از جمع سرخ پوشان مرکز جدا شدند.

پرونده نقل وانتقالاتی سرخ ها با جذب کاسیانو بسته می گردد؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در روز های گذشته اعلام کردند که در حال حاضر تنها خواسته های گل محمدی برای بستن پرونده نقل وانتقالات تابستانه، جذب مهاجم خارجی و حفظ رضا اسدی بوده که مراحل انتقال کاسیانو دیاس به پرسپولیس در حال اجرا است، اما مذاکرات با اسدی مثبت پیش نرفته و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

یحیی گل محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته در صورت جدایی رضا اسدی، یک هافبک دفاعی هم جذب نمایند که احمدرضا زنده روح و علیرضا نقی زاده گزینه های احتمالی پیوستن به جمع سرخ پوشان در صورت جدایی اسدی هستند.

2 بازیکن ایرانی و 2 بازیکن خارجی پرسپولیس رفتنی شدند؟

رضا اسدی فصل پر فراز ونشیبی را در پرسپولیس گذراند و در صورت عدم توافق قطعی با مدیران باشگاه، از جمع شاگردان گل محمدی جدا خواهد شد تا دهمین خروجی سرخ پوشان در بازار تابستانه باشد.

سیدعلیرضا ابراهیمی کاپیتان سابق گل گهر هم فصل موفقی را در پرسپولیس نداشت و با توجه به ترافیک خط دفاعی سرخ پوشان در پی رضایت نامه خود است تا بتواند در لیگ بیست ودوم تیم نو خود را انتخاب کند و فرصت بازی بیشتری را به دست آورد.

منوچهر صفروف مدافع راست تاجیکستانی پرسپولیس در لیگ بیست ویکم، یکی از خروجی های احتمالی سرخ پوشان در بازار تابستانه خواهد بود. صفروف بعد از شروع تمرینات پرسپولیس هنوز به تهران نیامده و غیبت او در تمرینات بر شایعات پیرامون جدایی اش افزوده است.

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس هم از روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شده است. براساس آخرین خبر ها قرار است یحیی گل محمدی آمادگی مهاجم ازبک تیمش را ارزیابی کند و در صورت احتیاج به جذب مهاجم خارجی (به جز کاسیانو)، احتمالاً تمیروف هم در لیست خروجی پرسپولیس قرار می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2050

به "ابراهیمی و اسدی در آستانه جدایی؛ خروجی های تابستانه پرسپولیس دورقمی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی و اسدی در آستانه جدایی؛ خروجی های تابستانه پرسپولیس دورقمی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید