برگزاری مسابقات جهانی مستر یونیورس در رامسر با حمایت بیمه دات کام

به گزارش شهر سرگرمی، مسابقات جهانی بدنسازی مستر یونیورس، در شهر رامسر استان مازندران با اعلام نفرات برتر به انتها رسید. این مسابقات که در تاریخ 26 تا 30 بهمن برگزار گردید، ورزشکاران در سه رشته اصلی بدنسازی، پرورش اندام و مسابقات قوی ترین مردان به رقابت پرداختند. بیمه دات کام به عنوان حامی رسمی این مسابقات، نقش مهمی در برگزاری این رویداد مهم داشت. فیزیک، فیزیک کلاسیک، گیمز کلاسینک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ، رشته هایی هستند که ورزشکاران زیادی را برای رقابت به رامسر کشاندند.

برگزاری مسابقات جهانی مستر یونیورس در رامسر با حمایت بیمه دات کام

این رویداد بدنسازی در سراسر دنیا به صورت سالیانه به وسیله انجمن ملی بدنسازان آماتور (NABBA) برگزار می گردد. مستر یونیورس در مسابقات مردان دارای 8 بخش و در مسابقات زنان درای 5 بخش مختلف است. از جذابیت های این دوره مسابقات، حضور بانوان در رشته های مچ اندازی و فیتنس چلنج بود.

بیمه حوادث ورزشی، راه نجات از هزینه های آسیب دیدگی

بعد گذشت این همه سال، مستر چمپیونشیپز همچنان در حال برگزاری است و این بار قطار مسابقات در ایستگاه رامسر متوقف شد. احتمال وقوع آسیب دیدگی از نکاتی است که در ورزش های حرفه ای مطرح می گردد. امکان ندارد ورزشکار حرفه ای را دیده باشید که در مدت طولانی انجام ورزش مداوم، دچار حادثه نشده باشد.

آسودگی خاطر از دوران آسیب دیدگی احتمالی، باعث افزایش تمرکز و بهبود راندمان ورزشکاران می گردد. تأمین امنیت روانی به واسطه ارائه خدمات بیمه ای به ورزشکاران رشته های متخلف، از استراتژی های کلان بیمه دات کام در راستای حمایت از ورزش است. این خدمت فقط آسیب های جدی که هنگام انجام ورزش امکان به وجود آمدنشان وجود دارد را تحت پوشش قرار می دهد. سایر آسیب دیدگی هایی که بر اثر ورزش ایجاد نشده باشند، تحت پوشش این بیمه قرار نمی گیرد.

آیا راهی برای جبران هزینه های دوران مصدومیت وجود دارد؟

بیمه دات کام، حامی ورزش و ورزشکاران در حوزه های ورزشی مختلف بدنسازی، پرورش اندام، فوتبال و …، خدمتی را برای ورزشکاران ارائه نموده است تا درگیر هزینه های درمان آسیب دیدگی ها نشوند. با خرید بیمه ورزشی از بیمه دات کام، پرداخت غرامت تمامی هزینه های درمان بر اثر آسیب دیدگی هنگام تمرین یا مسابقه، نقص عضو دائم و فوت ناشی از فعالیت های ورزشی از سوی شرکت بیمه گر تضمین شده خواهد بود.

حمایت بیمه دات کام از فدراسیون های ورزشی

بیمه دات کام ورود به دنیای ورزش را با اسپانسرینگ دو باشگاه پر هوادار تهرانی شروع کرد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با طرفداران میلیونی خود، جزء محبوب ترین باشگاه ها در ایران و آسیا هستند. بیمه دات کام با هدف انجام وظیفه اجتماعی خود، قرارداد همکاری را با این دو باشگاه که رقیب دیرینه یکدیگر هستند، منعقد کرد. در سال 1401، این مجموعه مذاکراتی را با فدراسیون بدنسازی برگزار کرد که در نتیجه آن، بیمه دات کام به عنوان حامی رسمی فدراسیون بدنسازی انتخاب شد. در حال حاضر بیمه دات کام با فدراسیون های بدنسازی و فوتبال همکاری مستقیم دارد و در کوشش است، این همکاری را با سایر فدراسیون های ورزشی ادامه دهد.

با اینکه این مجموعه در حال حاضر فقط با دو فدراسیون ورزشی ارتباط دارد اما ورزشکاران و مربیان تمام رشته های ورزشی گروهی و انفرادی می توانند از بیمه ورزشی سامانه Bimeh.com بهره مند شوند. بسیاری از افراد گمان می نمایند این بیمه اختیاری است و تا زمانی که مسئله ای برای آنها به وجود نیاید، به فکر تهیه آن نخواهند بود؛ اما بیمه ورزشی اجباری است و ورزشکاران حرفه ای باید حتماً آن را تهیه نمایند. در حال حاضر تنها بیمه دات کام این بیمه نامه را به صورت آنلاین ارائه می دهد؛ در صورت آسیب دیدگی، فقط با یک تماس، در چند دقیقه پیگیری های لازم از سوی کارشناسان جهت ارائه برترین خدمات انجام می گردد.

بدنسازی، از پر خطرترین رشته های ورزشی

احتمالاً افراد زیادی بودند که در حال آماده شدن برای مسابقات دنیای بدنسازی مستر یونیورس رامسر، دچار مصدومیت شده و از رسیدن به این مسابقات باز مانده اند. وزنه های سنگینی که در این رشته ورزشی استفاده می گردد، می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به ورزشکاران وارد کند. با بهره مندی از بیمه ورزشی، دیگر نیازی نیست ورزشکاران همیشه استرس هزینه های درمانی دوران مصدومیت را داشته باشند و می توانند تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات خود بگذارند.

منبع: مجله سفر
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2162

به "برگزاری مسابقات جهانی مستر یونیورس در رامسر با حمایت بیمه دات کام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات جهانی مستر یونیورس در رامسر با حمایت بیمه دات کام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید