آمانو: ایران در حال اجرای تعهدات هسته ای خود است

به گزارش شهر سرگرمی، ایسنا نوشت: آمانو گفت: ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط هسته ای خود تحت برجام است و ضروری است این همکاری کامل ادامه یابد.

آمانو: ایران در حال اجرای تعهدات هسته ای خود است

به گزارش پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، یوکیا آمانو مدیر کل آژانس در نشست شورای حکام امروز گفت: گزارش من بر تأیید و نظارت جمهوری اسلامی ایران تحت قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، فعالیت های مرتبط سازمان در ایران را در بازه چند ماه اخیر پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: ایران تعهدات هسته ای مرتبط ذیل برنامه جامع اقدام مشترک را اجرا می نماید. ضروری است که ایران به اعمال کامل تعهداتش ادامه دهد. آژانس عدم انحراف از مواد هسته ای اعلام شده ایران ذیل موافقت نامه پادمان را تأیید می نماید. ارزیابی های مرتبط با فقدان فعالیت ها و مواد هسته ای اعلام نشده در ایران ادامه دارد. سازمان در اعمال فعالیت های راستی آزمایی در ایران، تمامی اطلاعات ایمنی مرتبط را بررسی می نماید که عموماً زمان می برد.

آمانو گفت: راستی آزمایی آژانس بر اساس اصول بی طرفی، استقلال و به طور عینی و در چارچوب رویه های موجود پادمانی صورت می گیرد و در صورت لزوم، در خصوص آن اقدام خواهد نمود.

52311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 112

به "آمانو: ایران در حال اجرای تعهدات هسته ای خود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمانو: ایران در حال اجرای تعهدات هسته ای خود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید