خبر بد ژوزه مورایس برای طرفداران سپاهان

به گزارش شهر سرگرمی، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در شبکه استانی اصفهان نسبت به آخرین شرایط این تیم صحبت کرد.

خبر بد ژوزه مورایس برای طرفداران سپاهان

سرمربی پرتغالی سپاهان در حالی شرایط تیمش برای کسب قهرمانی را مناسب توصیف کرد که پرده از مصدومیت طولانی مدت امید نورافکن بازیکن تأثیرگذار خود و تیم ملی ایران داد.

مورایس درباره آخرین شرایط مصدومیت نورافکن گفت: امید نورافکن بازیکن بسیار خوبی است و هم اکنون با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو است؛ امیدوارم دوری او از مسابقات بیش از دوماه نباشد، اما حدود دوماه نورافکن را در اختیار نداریم؛ ما باید همه چیز را ارتقا دهیم و قرار نیست تمرکز خود را برروی خط دفاع بگذاریم؛ سال گذشته تیم من رکورد لیگ برتر در کمترین گل دریافتی سپاهان را زد و می توانیم از این هم بهتر باشیم، اما طوفان زرد آسیا یک تیم دفاعی نیست؛ هرچند باید کیفیت دفاع تیمی خود را ارتقا دهیم.

خبری بد برای امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران که قصد داشت نورافکن را به اردو های شهریور و آبان ماه تیم ملی ایران دعوت کند، اما حالا چاره ای جز کنار گذاشتن او برای دو بازی مهم محبت آمیز مقابل بلغارستان و کیپ ورد ندارد.

نورافکن که به واسطه اعتماد قلعه نویی در استقلال توانست اسمی برای خود دست و پا کند حالا چاره ای جز دوری از میادین فوتبالی ندارد.

با این حال مورایس در مورد علاقه خود برای یاری به امیر قلعه نویی و تیم ملی ایران در فصل برگزاری جام ملت های آسیا بی پرده صحبت کرد و گفت: فکر نمی کنم جام جهانی تأثیری در عملکرد ما داشت چراکه همه تیم ها نماینده داشتند. بسیار خرسندم که توانستم بازیکنان سپاهان را به تیم ملی معرفی کنم؛ برای هر بازیکنی حضور در جام جهانی افتخار است چراکه نماینده یک کشور و مردمی که عاشق فوتبال هستند به شمار می رود؛ بسیار راضی هستم که بازیکنان را به تیم ملی معرفی کردم.

او درباره تعطیلی های متوالی فصل پیش روی لیگ برتر به علت برگزاری اردو های تیم ملی ایران توضیح داد: من مسئله ای با بازی های ملی ندارم. فکر نکنم تأثیری روی عملکردمان داشته باشد. تمام تیم ها بازیکن داشتند و درگیر تیم ملی بودند. از این موضوع استقبال می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2227

به "خبر بد ژوزه مورایس برای طرفداران سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد ژوزه مورایس برای طرفداران سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید