شروع ثبت نام طرح مسکن ملی از چهار شنبه

به گزارش شهر سرگرمی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در مرحله اول در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 13 آذر شروع و تا ساعت 24، شانزدهم آذرماه خاتمه می پذیرد.

شروع ثبت نام طرح مسکن ملی از چهار شنبه

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن بیان کرد که ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت 10 صبح چهارشنبه 13 آذر شروع و تا ساعت 24 روز شنبه 16 آذرماه به خاتمه می رسد.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن در نامه ای به حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 13 آذر 98 تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 16 آذر 98 در سامانه مذکور صورت پذیرد. بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به توضیح زیر دستور اقدام متقضی صادر گردد.

همچنین در اعلامی که از سوی دفتر اقتصاد مسکن صورت گرفته انجام ثبت نام به اطلاع مدیران کل راه و شهرسازی پنج استان رسیده است.

لازم به ذکر است، متقاضیان طرح اقدام ملی می توانند جهت ثبت نام به نشانی tem.mrud.ir مراجعه نمایند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 632

به "شروع ثبت نام طرح مسکن ملی از چهار شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام طرح مسکن ملی از چهار شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید