5 سناریو برای جبران تعطیلات مدارس ، سال تحصیلی دانش آموزان تا کی ادامه دارد؟

به گزارش شهر سرگرمی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی و طولانی تر شدن سال تحصیلی گفت: آموزش و پرورش بررسی های مختلفی را انجام داده و سناریوهای متعددی داریم اما فعلا شرایط طولانی شدن سال تحصیلی به طور قطعی تعیین نیست.

5 سناریو برای جبران تعطیلات مدارس ، سال تحصیلی دانش آموزان تا کی ادامه دارد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مهدی نوید ادهم اضافه کرد: تصمیم نهایی درباره تمدید تعطیلی مدارس را ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد گرفت و متناسب با آن اگر نیاز به تغییر قوانین موجود و تمدید سال تحصیلی باشد، در شورای عالی آموزش و پرورش اقدام خواهیم کرد.

او گفت: فعلا نمی توانیم بگوییم مدارس تا چه زمانی تعطیل است. بنابراین باید منتظر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا درباره تعطیلی مدارس باشیم و پس از آن درباره ادامه سال تحصیلی تصمیم گیری می کنیم.

نوید ادهم تاکید کرد: قانون تکلیف کرده که آغاز و انتها سال تحصیلی مشخص است و اگر قرار باشد سال تحصیلی طولانی تر شود، ستاد مبارزه با کرونا که مصوباتش بُعد اجرایی دارد، آن را بررسی می کند و متناسب با آن آموزش و پررورش تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد کرد، اما در حال حاضر شرایط طولانی شدن سال تحصیلی به طور قطع مشخص نیست و در ابهام است.

بنا بر این گزارش، عبدالرسول عمادی، مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز دیروز درباره طولانی شدن سال تحصیلی گفت: تا به امروز یک ماه تعطیلی داشته ایم که ممکن است بعد از عید نوروز هم ادامه پیدا کند. او گفت: ما حداقل 5 سناریو برای شرایط های محتمل پیش بینی کرده ایم.

  • 5 سناریوی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس | پیشنهاد بازگشایی مدارس از اول اردیبهشت | تکلیف کنکور چه می شود؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 837

به "5 سناریو برای جبران تعطیلات مدارس ، سال تحصیلی دانش آموزان تا کی ادامه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سناریو برای جبران تعطیلات مدارس ، سال تحصیلی دانش آموزان تا کی ادامه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید