گرگم و گله می برم دیپلم افتخار جشنواره اوهای را برد

به گزارش شهر سرگرمی، پویانمایی گرگم و گله می برم به کارگردانی امیرهوشنگ معین، پیروز به دریافت دیپلم افتخار فیلم های انیمیشن بیست ودومین جشنواره بین المللی اوهای آمریکا شد.

گرگم و گله می برم دیپلم افتخار جشنواره اوهای را برد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، پویانمایی هشت دقیقه ای گرگم و گله می برم به کارگردانی امیرهوشنگ معین برگرفته از داستانی با همین نام نوشته افسانه شعبان نژاد از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال در امور سینمایی کانون تولید شده است.

این انیمیشن پیروز به دریافت دیپلم افتخار فیلم های انیمیشن بیست ودومین جشنواره بین المللی اوهای آمریکا شده است. فیلم های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره در پنج بخش داستانی بلند و کوتاه، مستند بلند و کوتاه و انیمیشن داوری شدند.

برهمین اساس انیمیشن گرگم و گله می برم به کارگردانی امیرهوشنگ معین از تولیدات سال 2018 کانون پرورش فکری و انیمیشن خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی از تولیدات 2020 کانون به بخش مسابقه فیلم های انیمیشن این جشنواره راه یافتند.

این 2 فیلم کوتاه تا به امروز با حضور در جشنواره های بین المللی، جوایز زیادی را در کارنامه خود ثبت کردند.

فیلم های بله، مردم از کشور ایرلند، چتر از کشور برزیل، بی نهایت از کشور ایتالیا، زیبایی از کشور آلمان، کلیشه از کشور کره جنوبی، سوغات، سوغات از کشور فرانسه، خرگوش بیرون کلا از کشور آمریکا، پرنده آزاد از کشور کانادا، فرم بدون شکل از کشور آمریکا، چشمان کاملا باز از کشور فرانسه، خرچنگ و گرگم و گله می برم از ایران، کلران از کشور اسپانیا، سیزده انیمیشن راه یافته به بخش مسابقه فیلم های انیمیشن بودند که بله مردم جایزه بهترین فیلم و گرگم و گله می برم دیپلم افتخار این بخش را کسب کردند.

این رویداد به مدت 10 روز فرصت معرفی و آشنایی کارگردانان نوظهور با دست اندرکاران صنعت سینما در آمریکا، توزیع کنندگان و دیگر هنرمندان را مهیا کرد.

جشنواره بین المللی فیلم اوهای آمریکا در بیست ودومین دوره خود به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا از 13 تا 17 آبان 1400 (4 تا 8 نوامبر 2021) به صورت حضوری و نیز به شکل مجازی از 18 تا 23 آبان 1400 (9 تا 14 نوامبر) در استان کالیفرنیا آمریکا برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1839

به "گرگم و گله می برم دیپلم افتخار جشنواره اوهای را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگم و گله می برم دیپلم افتخار جشنواره اوهای را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید