کوین یامگا چطور برنامه های استقلال را بهم ریخت؟

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ برتر با 2 گل برابر ذوب آهن در دیداری خارج از خانه به رجحان رسید. ستاره تیم آبی پوش تهرانی در آن بازی، کوین یامگا، خرید خارجی و نو استقلال بود که پیروز شد هر دو گل تیمش را بزند.

کوین یامگا چطور برنامه های استقلال را بهم ریخت؟

به گزارش خبرنگاران، یامگا اگرچه مدافع راست تخصصی است، ولی به صلاحدید و ابتکار فرهاد مجیدی در خط حمله استقلال به میدان رفت و بهترین بازیکن زمین هم بود. حضور کوین یامگا و قابلیت های تهاجمی اش حالا باعث شده فرهاد مجیدی در سیستم موردنظرش برای استقلال هم دست ببرد. این مربی که از مدت ها قبل به ارائه سیستم 2-5-3 گرایش داشت با اضافه شدن یامگا، این سیستم را به 3-4-3 تغییر داده و حداقل در بازی برابر ذوب آهن نتیجه اش را گرفته است.

در ملاقات برابر ذوب آهن و در نیمه نخست، فرهاد مجیدی از مطهری، یامگا و حسین زاده در خط حمله استفاده نموده. هرچند که در نیمه دوم، با خروج مطهری، این سیستم دوباره به 2 مهاجم تغییر کرد، ولی به نظر می رسد مجیدی و استقلال در بازی های پیش رو، به ویژه در همین بازی امروز برابر تراکتور هم دوباره با سیستم 3-4-3 به میدان بروند. فرمولی که شاید در ادامه بازی دوباره دستخوش تغییر گردد، ولی هرچه که باشد قابلیت های متفاوت یامگا، دست فرهاد مجیدی برای ارائه بازی و سیستم های متفاوت را بازتر نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1820

به "کوین یامگا چطور برنامه های استقلال را بهم ریخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوین یامگا چطور برنامه های استقلال را بهم ریخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید