یک استقلالی بیشتر از همه رونالدو را می شناسد ، می خواستیم رونالدو را مهار کنیم اما نمی توانستیم!

به گزارش شهر سرگرمی، جواد نکونام سرمربی استقلال با 6 فصل حضور در لالیگا، در تقابل اوساسونا و رئال مادرید بارها مقابل رونالدو نهاده شد.

یک استقلالی بیشتر از همه رونالدو را می شناسد ، می خواستیم رونالدو را مهار کنیم اما نمی توانستیم!

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام 3 فصل مشترک در لالیگا با کریستیانو رونالدو داشت و چندین مرتبه در تقابل های رئال و اوساسونا مقابل هم قرار گرفتند. پیش از آن نکونام در جام دنیای 2006 برای اولین مقابل رونالدو جوان به میدان رفت.

در آن موقع نکو تجربه حضور مقابل رونالدو را این چنین توضیح داد: شما با بازیکنی طرف هستید که اول دوست دارید او را از نزدیک ببیند ولی وقتی او را می بینید تازه می فهمید چقدر اشتباه نموده اید چون باید مدام حواس تان به او باشد. اگر یک لحظه از رونالدو غافل شوید کار تمام است چون از کوچک ترین فضاها استفاده می نماید. رونالدو 2 ویژگی در کنار هم دارد. قدرت و سرعت که ویرانگر است. اگر یک لحظه از او غافل شوید، باید دنبالش بدوید و می دانید که رسیدن به او کار هرکسی نیست. قدرت بدنی اش فوق العاده است و هر مدافعی را دور می زند. ما همواره می دانستیم چه شکلی رونالدو را مهار کنیم اما مسئله این بود که نمی توانستیم.

امروز رونالدو با پیراهن النصر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و باید دید تجربه ای که بازیکنان پرسپولیس مقابل این فوق ستاره دنیا کسب می نمایند به چه شکل خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2242

به "یک استقلالی بیشتر از همه رونالدو را می شناسد ، می خواستیم رونالدو را مهار کنیم اما نمی توانستیم!" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک استقلالی بیشتر از همه رونالدو را می شناسد ، می خواستیم رونالدو را مهار کنیم اما نمی توانستیم!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استقلالی بیشتر از همه رونالدو را می شناسد ، می خواستیم رونالدو را مهار کنیم اما نمی توانستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید