پیروز قربانی: دوست ندارم احمق باشم تا محبوب شوم، اگر از حرف هایم ناراحت می شوید، به من نگویید پیشکسوت استقلال

به گزارش شهر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- پیروز قربانی می گوید: حرف حق زدن همیشه تاوان دارد و تا آخر عمرم همیشه حرف حق را می زنم حتی اگر خلاف میل اکثریت جامعه فوتبالی مان باشد.

پیروز قربانی: دوست ندارم احمق باشم تا محبوب شوم، اگر از حرف هایم ناراحت می شوید، به من نگویید پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگاران، پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال درباره مصاحبه اخیرش که به تمجید از پرسپولیس پرداخته بود و حواشی پیش آمده بعد از این مصاحبه در فضای مجازی صحبت کرد. پیروز قربانی در ابتدای گفتگوی رادیویی خود بیان کرد:

امیدوارم عکس های خوبی از من در فضای مجازی پخش شده باشد. نفرتی که بین هواداران پرسپولیس و استقلال است از سر یک تعصب کورکورانه است و همین امر باعث عدم پیشرفت جوامع می شود. متاسفانه هرکسی بیاید بر خلاف نظر و تعصب دوستان حرف بزند مورد حملات و توهین های زیادی قرار می گیرد. خودتان را خسته نکنید چون من هیچ صفحه مجازی ندارم و آن قدر هم وقتم کم ارزش نشده که بنشینم هر کامنت یا توهینی را بخوانم. در این جور مواقع از تکنیک دایورت استفاده می کنم ولی حرفی را که حس می کنم بر اساس منطق است بیان می کنم و نمی توانم شبیه آن احمق هایی بشوم که دوستان مدنظرشان است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد:

من نمی دانم آنها حق دارند یا نه. من با همین قضیه پیشکسوت هم مشکل دارم. اگر مشکل دارید به من نگویید پیشکسوت استقلال! اگر قرار باشد من به صرف این که پیشکسوت استقلال هستم، احمق باشم و هر اتفاقی می افتد به نفع استقلال صحبت کنم، اصلا پیشکسوت بودن را نمی خواهم. من یک دوره ای عضو باشگاه استقلال بودم تمام زندگی ام را چه مادی و چه معنوی از استقلال دارم و به این دورانم افتخار هم می کنم اما چنین آدمی نیستم که هر اتفاقی بیفتد به نفع استقلال صحبت کنم. دوستان دیگری هستند که خدا را شکر هر روز محبوب تر می شوند. من اصلا زندگی ام بر پایه فضای مجازی نیست. من عقل و منطق دارم. من در خانه یک چیزی به نام آینه دارم که شاید دوستان دیگر ندارند. دوست دارم هر روز صبح که آینه را نگاه می کنم به خودم نگویم چه آدم احمقی! حداقل جلوی خودم سرم بالا باشد. حرف هایی که زدم اصلا به دور از منطق نبوده است.

پیروز قربانی درباره پرسپولیس گفت:

تیمی که 4 سال قهرمان شود و در این 4 سال دو بار به آسیا برود باید از نظر فنی چیزی داشته باشد و باید به آن احترام گذاشت. نه فقط پرسپولیس مثلا سایپا یا نفت مسجدسلیمان. حالا برخی اگر دوست دارند چیزهایی بگویند که باب میل شان باشد، من چنین آدمی نیستم. پیشکسوتان دیگری هستند که عاشق فالوور و حرف هایی هستند که بر موج جامعه سوار شوند.

پیروز قربانی درباره فضای مجازی گفت:

باید به دید تبلیغ به فضای مجازی نگاه کرد. متاسفانه فضای مجازی در مدیریت و تصمیم گیری های ما تاثیر گذار شده است. خیلی از آدم هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند برایم قابل احترام هستند اما این فضای مجازی هیچ اهمیتی برای من ندارد و هیچ فعالیتی در آن ندارم. در فضای مجازی چیزی را که برای آینده ام است و به درد کارم می خورد، استفاده می کنم ولی نظر کسی که سواد آن کار ندارد را نمی خوانم. سواد جامعه ما در خیلی زمینه ها پایین است. فضای مجازی باعث شده منی که در زمینه ای بی سواد هستم به خودم حق بدهم در زمینه ای که کاملا تخصصی است نظر بدهم.

قربانی اضافه کرد:

نظر دیگران برایم اهمیتی ندارد، من واقعیت را می گویم. تا زمانی که انتقاد نکنید پیشرفت حاصل نمی شود. سواد جامعه ما در فوتبال و خیلی زمینه ها پایین است. من حرفی که به ذهنم بیاید را بیان می کنم و از هیچکس واهمه و ترسی ندارم. دنبال هیچ سهمی نیستم و برنامه ای برای آمدن به استقلال هم ندارم. می خواهم به درجه ای برسم که شایستگی و لیاقت داشته باشم تا دنبالم بیایند. اگر نیامدند حداقل پیش خودم وجدانم آسوده است.

کاپیتان سابق استقلال در خاتمه گفت:

به جامعه مان احترام می گذارم ولی باز هم می گویم سوادمان در خیلی زمینه ها پایین است. همین کمبود سواد باعث می شود تا دیگران به نفع خودشان سو استفاده کنند. من درباره رشته تخصصی خودم یعنی فوتبال صحبت می کنم. گذشته از آن هم برخی پیشکسوتان می آیند سوار این موج می شوند و حرف هایی می زنند که عامه دوست دارند. شاید برای این آدم ها چند روزی در فضای مجازی به به و چه چه کنند ولی بالاخره یکسری آدم هایی هستند می فهمند حرفی که مثلا پیروز قربانی که به عنوان پیشکسوت استقلال می زند از واقعیت به دور است. این آدم فقط با صدای بلند بیان می کند که من احمق هستم. عیبی ندارد به من حمله کنید چون اصلا نمی خوانم. اصلا شجاعت نیست. شما با فاصله خیلی دوری نشستید و به پیروز قربانی و خانواده اش توهین می کنید. اگر کسی رو در رویم توهین کند آن موقع من تکلیفم با خودم و آن شخص را می دانم. توهین های فضای مجازی برایم ذره ای اهیت ندارد. حرف حق را می زنم و همان طور که می دانید حرف حق زدن همیشه تاوان دارد و تا آخر عمرم همیشه حرف حق را می زنم حتی اگر خلاف میل اکثریت جامعه فوتبالی مان باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1374

به "پیروز قربانی: دوست ندارم احمق باشم تا محبوب شوم، اگر از حرف هایم ناراحت می شوید، به من نگویید پیشکسوت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروز قربانی: دوست ندارم احمق باشم تا محبوب شوم، اگر از حرف هایم ناراحت می شوید، به من نگویید پیشکسوت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید