پرداخت وام 50 میلیون تومانی ودیعه مسکن با یک ضامن

به گزارش شهر سرگرمی، وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسکن به 3 هزار مستأجر اطلاع داد و گفت: وام ودیعه زیر 30 میلیون تومان بدون ضامن و بالای 30 میلیون با یک ضامن، پرداخت می گردد.

پرداخت وام 50 میلیون تومانی ودیعه مسکن با یک ضامن

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از تسنیم، محمد اسلامی با بیان این که فرایند کند پرداخت وام ودیعه مسکن به این دلیل بوده که بانک ها ساز و کار لازم را نداشتند، اظهار کرد: برای یاری به متقاضیان، هفته پیش به صورت رسمی مصوبه هایی را برای تسهیل در فرایند پرداخت تسهیلات ایجاد نموده ایم. متقاضیانی که تمایل داشته باشند طی 3 سال بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهند می توانند از این مصوبه استفاده نمایند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه بسیاری از مستاجران قادر به پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن و این تسهیلات نیستند، مصوبه به گونه ای تنظیم شد تا متقاضیان تنها اقساط کارمزد را پرداخت نمایند و این موضوع را در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کردیم و دو مصوبه را تصویب کردیم.

وی اضافه کرد: شرایط به گونه ای شده که چنانچه متقاضیان، چک برگشتی داشته باشند مسئله ای برای دریافت وام نداشته باشند و اگر کسی تمایل داشت تسهیلات را تقسیط و سه ساله پرداخت کند به راحتی بتوانند این موضوع را انجام دهند.

اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون 12500 هزار نام کاربری و پسورد طراحی کردیم و تمامی بانک های عامل به سامانه متصل شده اند، گفت: تا به امروز 1000 نفر تسهیلات دریافت نموده و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که طبق مصوبه بانک مرکزی تسهیلات 30 میلیون تومان ضامن نمی خواهد و تسهیلات بالای 30 میلیون تومان هم تنها یک ضامن کافی است، گفت: روان سازی و تسهیل گری برای دریافت تسهیلات اجرا شده و مصوبه هم در این زمینه صادر شده که به قدر کفایت موثر است.

اسلامی یادآور شد: حدود 89 درصد از اسباب کشی ها با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه اجاره متوقف شده است و مصوبه نقش موثری در ایجاد ثبات در بازار اجاره داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1082

به "پرداخت وام 50 میلیون تومانی ودیعه مسکن با یک ضامن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام 50 میلیون تومانی ودیعه مسکن با یک ضامن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید