افزایش استفاده از روغن های تقلبی و بدون آرم

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، داود سعادتی نژاد با اشاره به افزایش قیمت روغن خودرو اظهار کرد: قیمت روغن خودرو از سال گذشته افزایش داشته که بر اساس نرخ جدید افزایش قیمت برای روغن های بنزینی 40 درصد و برای روغن صنعتی 60 درصد خواهد بود، علت افزایش قیمت روغن بالا رفتن هزینه های فراوری در کارخانجات است.

افزایش استفاده از روغن های تقلبی و بدون آرم

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن تهران توضیح داد: کرد: کارخانجات باید بازار را با محصولات خود اشباع نمایند، اما با توزیع روغن میان عمده فروشان مسائل فراوانی ایجاد شده است، در جلسه اخیر با حضور مدیران انجمن پالایش و پخش در خواست کردیم توزیع روغن به صورت مویرگی باشد تا احتیاج بازار تامین گردد.

وی اضافه نمود: فراوری روغن تقلبی در مناطق حاشیه تهران و شهر های عظیم است و البته برای برخورد با این واحد های غیرمجاز با یاری بازرسی اصناف اقداماتی اجرا شده تا متخلفان به سازمان تعزیزات معرفی شوند.

سعادتی نژاد ادامه داد: استفاده از روغن های تقلبی و بدون آرم به دلیل کاهش قدرت خرید بوده و استفاده از این روغن ها به دلیل کیفیت پایین می تواند مسائل فنی برای خودرو و افزایش آلودگی های زیست محیطی را به دنبال داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن تهران توضیح داد: با کاهش تردد به دلیل محدودیت های اجتماعی ناشی از شیوع کرونا، میزان مصرف روغن موتور نیز کاهش یافته باید نکته را نیز یادآوری کرد که تعویض روغن با طی کردن مسافتی بین 15 تا 20 هزار کیلومتر است.

وی اضافه نمود: کیفیت بالای روغن فراوریی شرکت ایرانی، کشور را از واردات بی احتیاج نموده است و قاچاق روغن موتور به دلیل عدم صرفه مالی توجیه ندارد.

سعادتی نژاد بیان نمود: کمبود توزیع روغن در ماه های گذشنه به دلیل عدم افزایش قیمت محصولات بوده و کارخانجات منتظر افزایش قیمت برای توزیع در بازار بودند.

منبع: میزان

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1350

به "افزایش استفاده از روغن های تقلبی و بدون آرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش استفاده از روغن های تقلبی و بدون آرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید