پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ

به گزارش شهر سرگرمی، باشگاه استقلال اعلام نمود که قسط اول مطالبات شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و بخشی از طلب هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی پوشان پرداخت شده است.

پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با پیگیری های احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته به حساب وی واریز شد.

دیاباته، مهاجم اهل اقتصادی که به دلیل گلزنی های متوالی اش از محبوبیت بالایی نزد طرفداران این تیم برخوردار است، در حالی ایران را ترک کرد که مقادیر زیادی از این باشگاه مطالبه داشت. از آنجایی که دیاباته در کنار بازی های خوب و گلزنی هایش در حق باشگاه استقلال اخلاق را هم تمام کرد و هرگز بابت مطالباتی که داشت برای این باشگاه حاشیه و دردسر ایجاد نکرد، باشگاه استقلال ضمن تقدیر از اخلاق حرفه ای نامبرده اعلام می نماید قسط اول از مطالبات وی به حسابش واریز شد و به جامانده مطالبات نیز به صورت روتین واریز خواهد شد.

همچنین بخش مهمی از مطالبات هرویه میلیچ، مدافع کروات استقلال نیز تأمین و به حساب وی واریز شد. میلیچ، مدافع کروات آبی پوشان که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در کرواسی به سر می برد، بخش مهمی از مطالبات خود را به وسیله باشگاه دریافت می نماید. با توجه به پرادخت این بخش از مطالبات میلیچ، مقدار زیادی از مطالبات وی باقی نمانده است تا استقلال در یکقدمی تسویه حساب با این بازیکن خارجی قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 944

به "پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت قسط اول دیاباته و بخشی از مطالبات میلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید