ورود لنج های چوبی به بنادر کشور عمان آزاد شد

به گزارش شهر سرگرمی، عموری گفت: با اتخاذ اقدامات احتیاطی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، ورود لنج های چوبی به بنادر کشور عمان تحت شرایطی آزاد است.

ورود لنج های چوبی به بنادر کشور عمان آزاد شد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش از ، شهلا عموری نائب رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: در زمینه تداوم صادرات و واردات انواع کالا ها به بنادر عمان با استفاده از انواع کشتی ها، با اتخاذ اقدامات احتیاطی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، ورود لنج های چوبی به بنادر این کشور تحت شرایطی آزاد است.

او اضافه کرد: بر اساس این بخشنامه اپراتور های بنادر مجازند تا اجازه پهلوگیری لنج های چوبی با انواع جنرال کارگو (فله بر) در بنادر عمان را صادر نمایند . این درحالی است که درخصوص مواد غذایی و محصولات کشاورزی تنها حمل سیب زمینی، پیاز و کدو حلوایی با لنج های چوبی مجاز است.

او با بیان اینکه یکی از الزامات معین شده برای ورود لنج های چوبی به بنادر عمان قرنطینه خدمه در درون کشتی اعلام شده است ضمن اینکه تخلیه بار تنها از طریق خدمه بندری انجام می گردد توضیح داد: در صورت احتیاج به یاری خدمه کشتی، رعایت فاصله اجتماعی حداقل 2 متر الزامی اعلام شده است.

نائب رییس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سالانه هزاران تن میوه و تره بار به ارزش 500 میلیون دلار وارد عمان می گردد که سهم ایران تنها 20میلیون دلار است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1145

به "ورود لنج های چوبی به بنادر کشور عمان آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود لنج های چوبی به بنادر کشور عمان آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید