وجود 12 هزار بیمه شده و 40 هیئت ورزشی فعال در رفسنجان

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، جمعیت رفسنجان را بالغ بر 350 هزار نفر دانست و گفت: 12 هزار بیمه شده و بیش از 40 هیئت ورزشی فعال را در این شهرستان وجود دارد.

وجود 12 هزار بیمه شده و 40 هیئت ورزشی فعال در رفسنجان

به گزارش خبرنگار ، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه شورای عالی ورزش رفسنجان که با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و محلی این شهرستان برگزار گردید، از حاضرین در جلسه به ویژه ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی قدردانی کرد.

او ضمن تشکر از شهبازی نماینده شرکت صنایع مس ایران، بیان داشت: این شرکت در احداث پروژه های زیادی نقش داشته است که امروز شاهد چند افتتاح خوب در شهرستان های انار و رفسنجان بودیم.

پاریزی توضیح داد: بخشی از این پروژه ها با مشارکت دهیاری ها، شورای اسلامی، بخشداران و شهرداران این شهرستان ها احداث شده بود که از آن ها قدردانی می کنم.

او از شایگان رئیس تربیت بدنی کارکنان مس سرچشمه به واسطه یاری به توان هیئت های ورزشی این شهرستان نیز تقدیر کرد.

پاریزی با بیان اینکه بخشی از پروژه هایی که در رفسنجان ساخته شده، به وسیله یاری های خیران این شهرستان بوده است، از خیران رفسنجانی تشکر ویژه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، جمعیت شهرستان رفسنجان را بالغ بر 350 هزار نفر دانست و بیان داشت: هم اکنون این شهرستان 12 هزار بیمه شده ورزشی و بیش از 40 هیئت ورزشی فعال دارد.

پاریزی گفت: این شهرستان دارای چهار بخش فردوس، نوق، کشکوئیه و بخش مرکزی رفسنجان است که در بخش های فردوس، نوق، کشکوئیه هر کدام 15 هیئت ورزشی فعال است.

او اضافه نمود: هم اکنون تیم های مختلفی از رفسنجان در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که همین جا از حمایت های باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان و آقای زین الدینی و همکارانشان قدردانی می کنیم.

پاریزی توضیح داد: با علم به ظرفیت ها و پتانسیل های رفسنجان و همت بلندی که مردمان این شهرستان دارند، قطعاً اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تمام توان و همتش را برای اعتلای ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان بکار خواهد گرفت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 537

به "وجود 12 هزار بیمه شده و 40 هیئت ورزشی فعال در رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 12 هزار بیمه شده و 40 هیئت ورزشی فعال در رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید