تور هند ارزان: فرناندز:هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم، تمرکزمان روی بازی هند است

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی از امروز سه شنبه 28 دی ماه با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان شروع شد. ایران در این رویداد در گروه دوم با تیم های عربستان، استرالیا و هند هم گروه است. شاگردان مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی امروز در در اولین مسابقه خود برابر استرالیا قرار گرفتند و توانستند با اختلاف 22 گل و با نتیجه 32 بر 10 با اقتدار پیروز این میدان شوند.

تور هند ارزان: فرناندز:هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم، تمرکزمان روی بازی هند است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مانوئل مونتایا فرناندز پس از برد شاگردان خود در این ملاقات با بیان اینکه بازی بسیار خوبی انجام شد، گفت: بازیکنان به علت سفری که داشتیم کمی خسته بودند اما به 3 هدفی که داشتیم رسیدیم. هدف اول ما پیروزی در این مسابقه بود. هدف دوم این بود برای اینکه از نظر بدنی به بازیکنان فشار وارد نگردد از تمام نفرات استفاده کنیم. هدف سوم هم این بود که با قدرت این دوره از مسابقات را شروع کنیم که خوشبختانه هر سه مورد در بازی اول که همواره سخت است، محقق شد.

وی در خصوص دو بازی پیش روی دیگر تیم ملی هندبال هم گفت: بازی با عربستان دو روز دیگر است و فعلاً می خواهم به بازی با هند فکر کنم. چون اگر غیر از این باشد شاگردانم تمرکز خود را از دست خواهند داد. در بازی با هند هم بازیکنان باید همین عملکرد و تمرکز را داشته باشند.

سرمربی خارجی تیم ملی ادامه داد: این ملاقاتها بازی های سختی هستند و ما هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم. باید با تمام توان مقابل هند ظاهر شویم و سپس به بازی با عربستان برسیم. بازی هایی مانند ملاقات با هند ممکن است ما را فریب دهد چون ممکن است تصور کنیم که از قبل برنده هستیم اما در واقع اینگونه نیست.

وی توضیح داد: ما در هیچ مسابقه ای از پیش برنده نیستیم و حتی اگر هم برنده شویم هدف نحوه پیروزی است. مدل پیروزی برای من خیلی مهم است. نکته دیگری که چنین مسابقاتی دارند این است که تیم می تواند اعتماد به نفس پیدا نموده و به آرامش بیشتری برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با بیان اینکه بازی اول همواره و در همه تورنمنت ها مهم است، گفت: ما باید قدم به قدم پیش برویم و در هر قدم به هدف خود برسیم و برنده باشیم. هر شب باید مثل امشب که خشنود به هتل برمی گردیم، خشنود به محل اقامت خود بازگردیم.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا یازدهم بهمن ماه به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور هند ارزان: فرناندز:هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم، تمرکزمان روی بازی هند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: فرناندز:هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم، تمرکزمان روی بازی هند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید