ویزای آمریکا: هشدار آمریکا برای سفر آمریکایی ها به یک شهر عربستان، اولین هشدار یک کشور خارجی به شهروندانش در عربستان

به گزارش شهر سرگرمی، دولت آمریکا به وسیله کنسولگری خود در شهر جده عربستان، در بیانیه ای از وقوع انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در تاریخ هفتم ژوئن گذشته در این شهر اطلاع داد.

ویزای آمریکا: هشدار آمریکا برای سفر آمریکایی ها به یک شهر عربستان، اولین هشدار یک کشور خارجی به شهروندانش در عربستان

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نوشته پایگاه خبری میدل ایست آنلاین، اعلام خبر دو انفجار در جده از سوی کنسولگری آمریکا در حالی است که هیچ یک از رسانه های منطقه ای و جهانی ازین اتفاق اطلاع پیدا نکرده بودند.

در این بیانیه آمده است که کنسولگری از وقوع دو انفجار در هفتم ژوئن اطلاع دارد و اینکه این انفجارها موجب زخمی شدن چندین نفر شده اما کشته ای به همراه نداشته است.

در این بیانیه از اینکه هیچ شهروند آمریکایی در میان زخمی ها حضور دارد یا نه و اینکه مسئولیت آن بر عهده چه طرف هایی است، ابراز بی اطلاعی شده است.

کنسولگری آمریکا در جده اضافه کرد: شهروندان آمریکایی باید به هشدارها در مورد سفر به این شهر توجه نمایند و بعلاوه به 50 مایلی (80 کیلومتری) مرزهای عربستان با یمن به دلیل درگیری های مسلحانه نزدیک نشوند.

بر اساس این گزارش، این برای اولین بار است که یک کشور خارجی به شهروندان خود در عربستان در مورد احتمال آسیب تماشا در جریان درگیری ها و شلیک موشک ها و به پرواز درآمدن پهپادها از سوی یمن هشدار می دهد.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1711

به "ویزای آمریکا: هشدار آمریکا برای سفر آمریکایی ها به یک شهر عربستان، اولین هشدار یک کشور خارجی به شهروندانش در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: هشدار آمریکا برای سفر آمریکایی ها به یک شهر عربستان، اولین هشدار یک کشور خارجی به شهروندانش در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید