نصرتی: همه تیم ها بیشترین انرژی شان را برای بازی با پرسپولیس صرف می نمایند، کیفیت بازیکنان تازه در حد جدا شده ها نیست

به گزارش شهر سرگرمی، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که کیفیت بازیکنان تازه این تیم در حد نفراتی که از جمع سرخپوشان جدا شدند، نیست.

نصرتی: همه تیم ها بیشترین انرژی شان را برای بازی با پرسپولیس صرف می نمایند، کیفیت بازیکنان تازه در حد جدا شده ها نیست

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط پرسپولیس بعد از گذشت 9 هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: پرسپولیس شرایط نسبتا خوبی داشته و با صدر جدول هم فقط سه امتیاز فاصله دارد. نمی توان شرایط این تیم را بد قلمداد کرد و بحران خاصی در این تیم دیده نمی گردد ولی به هر حال توقعات از پرسپولیس بالا است و طرفداران انتظار دارند که این تیم برای ششمین فصل پیاپی قهرمان گردد.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که کار پرسپولیس را سخت می نماید انگیزه زیادی است که حریفان این تیم دارند. با احترامی که برای تیم هایی مثل سپاهان و استقلال قائل هستم باید بگویم که همه تیم های لیگ رجحان بیشترین انرژی خودشان را برای بازی با پرسپولیس صرف می نمایند چون این انگیزه را دارند که قهرمان 5 دوره پیاپی لیگ برتر و فینالیست آسیا را متوقف نمایند.

نصرتی در مورد بعضی از انتقادها از کادر فنی پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان نو خاطر نشان کرد: این موضوع کاملا روشن است که کیفیت خریدهای پرسپولیس در حد کیفیت بازیکنان جدا شده نیست. این را هم باید در نظر گرفت که در بازار جابجایی بازیکنان زیادی وجود نداشتند که پرسپولیس بخواهد روی آنها زوم کند. این نفرات باید کوشش نمایند تا کیفیت فنی خودشان را افزایش داده و این شرایط را درک نمایند که در چه تیمی بازی می نمایند.

نصرتی درخصوص اینکه کدام تیم مدعی اول قهرمانی است گفت: پیش بینی از حالا سخت است ولی سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال مدعیان اصلی هستند و به احتمال فراوان قهرمان لیگ از بین این سه تیم معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1992

به "نصرتی: همه تیم ها بیشترین انرژی شان را برای بازی با پرسپولیس صرف می نمایند، کیفیت بازیکنان تازه در حد جدا شده ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: همه تیم ها بیشترین انرژی شان را برای بازی با پرسپولیس صرف می نمایند، کیفیت بازیکنان تازه در حد جدا شده ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید