قطع شدن یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت، زندگی حداقل 3 میلیون کانادایی را مختل می نماید

به گزارش شهر سرگرمی، بعد از اتمام برنامه یاری اقتصادی اضطراری کانادا(CERB) و ارائه یاری ها در قالب بیمه اشتغال یا یاری های جدید دیگر، زندگی سه میلیون کانادایی شرایط به مراتب بدتری خواهد داشت.

قطع شدن یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت، زندگی حداقل 3 میلیون کانادایی را مختل می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این نتیجه با استناد به گزارشی جدید از مرکز جایگزین های سیاست گذاری کانادا به دست آمده است. دیوید مک دونالد اقتصاددان ارشد این مرکز در این گزارش گفت بیش از سه میلیون کانادایی تحت تاثیر این حرکت که از بیست و هفتم سپتامبر صورت می گیرد، قرار خواهند گرفت. از این چهار میلیون نفر، 2.1 میلیون نفر صلاحیت دریافت بیمه اشتغال را خواهند داشت. بیمه اشتغال به طور موقتی تغییر نموده تا افراد بیشتری صلاحیت دریافت آن را به دست آورند.

مک دونالد همچنین گفت با این حال 781 هزار نفر از این افراد به طور اتوماتیک به برنامه جدید منتقل نمی شوند و باید خودشان درخواست بدهند چون به جای سازمان خدمات کانادا، داشتند پول CERB خود را به وسیله سازمان مالیات کانادا دریافت می کردند.

پرداخت جدید بیمه اشتغال که هفته ای حداقل 400 دلار خواهد بود، مشمول 770 هزار نفری می گردد که خارج از آن پول کمتری دریافت می کردند. اما 1.3 میلیون نفر که از CERB به این برنامه منتقل می شوند هنوز کمتر از 500 دلار در هفته CERB دریافت می نمایند. علاوه بر این، 482 هزار نفر از دریافت نمایندگان سابق CERB صلاحیت دریافت بیمه اشتغال یا یاری های موقتی دیگر را نخواهند داشت. بیشتر این افراد کارکنان با درآمد پایینی هستند که کمتر از هزار دلار در ماه درآمد دارند اما رسما به ساعات کاری پیش از پاندمی خود بازگشته اند.

مک دونالد گفت: برنامه CERB برای تمام کارکنان با درآمد پایین به عنوان یک برنامه حمایتی عمل می کرد.

به گفته او، برای افرادی که صلاحیت دریافت بیمه اشتغال یا یاری های جدید دیگر را دارند که شامل کارکنان پیمانکاری یا پروژه ای، مراقبان سالمندان و مرخصی بیماری کووید-19 می گردد، پرداخت متوسط هفتگی 375 دلار پیش از مالیات خواهد بود.

روی هم رفته، تقریبا سه چهارم از دریافت نمایندگان سابق CERB شرایط بدتری از قبل خواهند داشت که این شامل 1.6 میلیون زن و 1.2 میلیون مرد می گردد. با این حال، 366 هزار کانادایی هستند که صلاحیت دریافت CERB را نداشتند اما می توانند بعد از اعمال تغییرات، از بیمه اشتغال استفاده نمایند.

مک دونالد گفت این تغییر بزرگ می تواند اثری مالی داشته باشد چون CERB افراد بیشتری را پوشش می داد و به آن ها اجازه می داد مخارج خود را تامین نمایند. او گفت برنامه های یاری جدید هنوز در سطح پیشنهاد هستند و دولت مدتی برای تغییر آن ها زمان خواهد داشت.

او گفت اگر ببیند پرداخت حداقلی بیمه اشتغال به 500 دلار در هفته افزایش پیدا کند تا به درجه CERB برسد، تعجب نخواهد کرد. به گفته وی برنامه یاری بهبود مراقبان کانادا، که 500 دلار در هفته پیش از مالیات به افرادی می دهد که برای مراقبت از بچه ها یا دیگر وابستگان در خانه می مانند و کار نمی نمایند، احتمالا به 184 هزار دریافت نماینده سابق CERB در ابتدای کار تعلق می گیرد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1124

به "قطع شدن یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت، زندگی حداقل 3 میلیون کانادایی را مختل می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "قطع شدن یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت، زندگی حداقل 3 میلیون کانادایی را مختل می نماید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع شدن یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت، زندگی حداقل 3 میلیون کانادایی را مختل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید