قابلیت ضبط کلیپ صوتی برای تلفظ صحیح اسم به لینکدین آمد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش تیترشهر : لینکدین قابلیت جدیدی به پروفایل اضافه کرده که کاربران بوسیله آن می توانند کلیپ های صوتی 10 ثانیه ای ضبط کرده و نحوه تلفظ اسمشان را به دیگران نشان دهند.

قابلیت ضبط کلیپ صوتی برای تلفظ صحیح اسم به لینکدین آمد

لینکدین با انتشار پستی در وبلاگ رسمی این شرکت از اضافه شدن قابلیت ضبط کلیپ صوتی به پروفایل کاربری خبر داد. کاربران به کمک این قابلیت می توانند تا حداکثر ده ثانیه نحوه تلفظ اسمشان را به دیگران نشان دهند. ضبط کلیپ صوتی فقط با اپ لینکدین برای اندروید و iOS امکان پذیر است، ولی فایل ضبط شده از طریق موبایل و نسخه وب در دسترس خواهد بود.

برای ضبط کلیپ صوتی کافیست پس از رفتن به پروفایل در اپلیکیشن موبایل لینکدین روی View Profile ضربه زده و سپس Edit را انتخاب کنید. بعد می توانید با ضربه زدن روی Record name pronunciation و سپس دکمه Record نحوه صحیح تلفظ اسمتان را به پروفایل اضافه کنید.

این قابلیت ساده که فیسبوک نیز مشابه آن را چندین سال است ارائه می کند، برای سایتی مثل لینکدن که مخصوص کسب و کارها و شبکه سازی است بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از آن می توان خطاهای کوچک اما غیرحرفه ای را هنگام تلفظ اسامی به حداقل رساند. حالا که دنیاگیری ویروس کرونا تقریباً تمام ملاقات ها را به فضای مجازی منتقل کرده، چنین قابلیتی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

کاربران از مدت ها قبل آزمایش محدود قابلیت ضبط کلیپ صوتی را گزارش می کردند، اما حالا لینکدین در بیانیه مطبوعاتی خود می گوید این قابلیت را در ماه جاری میلادی برای تمام 690 میلیون کاربر این شبکه فعال می کند.

البته باید دید کاربران و کسب و کارها چگونه از قابلیت مورد بحث استفاده می کنند. احتمال سوء استفاده کسب و کارهایی که از کوچکترین فرصت ها نیز برای تبلیغ استفاده می کنند، از این قابلیت وجود داشته و حتی ممکن است کاربران از آن برای توضیح رزومه خود در 10 ثانیه استفاده کنند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1065

به "قابلیت ضبط کلیپ صوتی برای تلفظ صحیح اسم به لینکدین آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ضبط کلیپ صوتی برای تلفظ صحیح اسم به لینکدین آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید