معرفی سرویس های تاکسی اینترنتی استانبول

به گزارش شهر سرگرمی، تاکسی های اینترنتی استانبول تقریبا نزدیک به یک دهه است که حضوری فعال و پررنگ دارند اما گردشگران کمی با خدمات تاکسی اینترنتی آشنا هستند. در اغلب اوقات و در بیشتر موقعیت ها گرفتن تاکسی در استانبول از جمله مواردی است که به علت آشنا نبودن گردشگران با زبان ترکی، به یک چالش بزرگ برای آن ها تبدیل می گردد. البته این فقط مشکل گردشگران نیست و اشخاصی که قصد اقامت در شهر استانبول و یا حتی اقدام به اخذ شهروندی در این کشور را دارند نیز با این مشکل روبرو هستند. در هر حال همه می دانیم که پیشرفت تکنولوژی در خدمت بشر بوده و توانسته تمام نیازهای ما را به خوبی رفع کند. تنها کافی است سیستمی هوشمند داشته باشیم تا تمام مسائل رفع شوند.

معرفی سرویس های تاکسی اینترنتی استانبول

خدمات جهانی تاکسی اینترنتی

ما در همین ابتدای کار می خواهیم حقایقی را پیرامون جهانی که در آن هستیم، با شما در میان بگذاریم. جهان ما جهانی است که در آن اتفاقات شگرفی در حال روی دادن هستند و ما ناگزیر از همگام شدن با آن ها هستیم.

کمپانی صاحب نام اوبر، یکی از بزرگترین کمپانی های تاکسیرانی در جهان محسوب می گردد که هیچ خودرویی برای خود ندارد. شبکه اجتماعی فیسبوک با اختلافی فاحش و با کسب امتیازی بالا، محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان است اما خود به تنهایی هیچ محتوایی فراوری نمی کند. علی بابا با ارزش ترین فروشگاهی است که خرده فروشی می نماید اما برای خود هیچ انباری ندارد و در سرانجام ایر بی اند بی، بزرگترین کمپانی حوزه اقامت و هتلداری محسوب می گردد که به شدت فعال است اما املاکی برای خود ندارد.

پیشرفته تکنولوژی در حوزه حمل و نقل نیز توانسته خود را به خوبی نشان دهد و به واسطه تاکسی های اینترنتی و بازدهی بالا در این حوزه، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. مهم نیست که شما از فعالان این حوزه باشبد یا خیر، در هر حال شرکت ها و کمپانی های بزرگ و پر قدرتی مانند اوبر (Uber) و بعلاوه دیگر شرکت های جهانی دیگری، در این بین توانایی این را پیدا نموده اند تا بتوانند مشتریان و کاربران خوبی را در این حوزه به خود جذب نمایند. تاکسی های اینترنتی استانبول نیز همپای سیستم پیشرفته حمل و نقل جهانی رشد بسیار خوبی داشته اند که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تاکسی های اینترنتی استانبول

واقعیت این است که رونق یافتن و جهانی شدن اینترنت موجب می گردد تا استفاده از فناوری های مربوط به آن در بین مردم متداول شده و تداوم پیدا کند. فن آوری تاکسی های اینترنتی و در صدر آنها اوبر، یکی از پیشرفت های مهم و البته برجسته در جهانی مدرن پیش روی ما بوده که طی چند سال اخیر بسیار معمول و کاربردی شده است. شهر استانبول نیز همچون سایر شهرها و کشورهای جهان در چند سال اخیر نقشی اساسی در استفاده از تاکسی های اینترنتی داشته و به حدی با سرعت فزاینده ای در این صنعت رو به جلو پیشرفت نموده است که گاهأ دیده شده تعداد مشتریان متقاضی تاکسی بیشتر از تاکسی های اینترنتی استانبول هستند.

به همین علت در اغلب اوقات پیدا کردن تاکسی در این شهر آن هم در ساعات سرانجامی شب یا در اوج بار ترافیکی، بعلاوه در روزهای تعطیل و یا در زمان های بارندگی و خراب بدون اوضاع جوی، امری محال به نظر می رسد. یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد از تاکسی های اینترنتی استانبول این است که روش های پرداخت اگر به صورت سنتی باشند موجب افزایش بی رویه کرایه تاکسی از سوی رانندگان می شوند که همین امر علتی قانع نماینده برای استفاده از تاکسی های اینترنتی خواهد بود. به علت بروز همین مسائل است که تاکسی های اینترنتی استانبول اخیراً به خوبی توانستند جایگاه مناسبی را در میان مردم برای خود داشته باشند. بعلاوه اینکه استفاده از تاکسی های اینترنتی در استانبول در سال های اخیر به یک خدمت بسیار ضروری در این شهر بدل گشته است.

تاکسی های آنلاین

امروزه استفاده از برنامه های آنلاین و نصب آنها بر روی گوشی های هوشمند مانند تاکسی های اینترنتی، به امری ضروری و متداول تبدیل گشته است که هم برای سیستم عامل های اندروید و هم برای سیستم عامل های iOS این نرم افزار ها و برنامه ها براحتی در دسترس هستند. اپلیکیشن های نامبرده شده توانایی این را دارند که با سنجیدن موقعیت درست فعلی و مکانی شما بر روی نقشه، نزدیکترین تاکسی اینترنتی را معرفی نمایند. البته امنیت سفر یک گزینه بسیار مهم است که اتفاقا این سرویس های آنلاین مانند تاکسی های اینترنتی استانبول از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

در بستر این برنامه ها، شما توانایی پرداخت اعتباری و بعلاوه نقدی را خواهید داشت و به همین راحتی هزینه تاکسی اینترنتی پرداخت خواهد شد. نکته جالب اینکه تعداد زیادی از هتل های لوکس در ترکیه قابلیت دسترسی به تاکسی های اینترنتی استانبول را برای شما فراهم می نمایند. تاکسی های اینترنتی در ترکیه و شهر استانبول همچون سایر نقاط جهان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و ما در نظر داریم که در ادامه این مقاله چند کمپانی پیروز و هوشمند در زمینه تاکسی های اینترنتی استانبول را به شما معرفی کنیم.

  • تاکسی اینترنتی BiTaksi

در میان تاکسی های اینترنتی استانبول ،کمپانی تاکسی اینترنتی بی تاکسی با ارائه دادن یک اپلیکیشن هوشمند توانسته رانندگانی که در پی مسافر هستند و مسافرانی که در جستجوی تاکسی هستند را در کنار یکدیگر بدون هیچ بحث و جدلی، جمع کند. کمپانی بی تاکسی در کنار ارائه اپلیکیشن گوشی هوشمند خود توانسته فراتر از یک نرم افزار عمل نموده و خدمتی موثر در مقیاسی وسیع را به شهر استانبول ارائه دهد. این کمپانی بسیار هوشمندانه کاربر را به تاکسی و تاکسی را به مشتری و کاربر خود پیوند می دهد. ماشین های کمپانی بی تاکسی در آنکارا و بعلاوه در استانبول با نصب پلاک های رسمی در حال فعالیت هستند.

ما انتظار داریم که در سال های آینده این کمپانی بتوانند شهرهای بزرگ دیگری را نیز تحت پوشش خود قرار دهد. یکی از برترین تاکسی های اینترنتی استانبول است که اپلیکیشن های آن هم بر روی گوشی های اندرویدی و هم بر روی گوشی های iOS به راحتی نصب خواهند شد. این کمپانی امکانی فراهم نموده تا شما بتوانید پرداخت خود را به صورت نقدی یا به صورت کارت به کارت و بعلاوه به صورت آنلاین به راننده تاکسی ارائه کنید. هدف اصلی این کمپانی بزرگ به وجود آوردن فرهنگ ارتباطی صحیح در میان رانندگان و مسافران است.

نحوه استفاده از بی تاکسی

شما به راحتی می توانید با لمس کردن یک گزینه با بی تاکسی تماس گرفته و در ادامه معینات راننده بعلاوه شماره وی و پلاک تاکسی مورد نظر را بر روی صفحه گوشی خود به راحتی ذخیره کنید. در ادامه شما این امکان را دارید که به واسطه نقشه ارائه شده در اپلیکیشن، زمان ورود و موقعیت تاکسی خود بر روی نقشه را همزمان مشاهده کنید. در سرانجام سفر نیز این امکان برای مسافران وجود دارد که هزینه تاکسی را به صورت نقدی یا کارت به کارت به راننده پرداخت نمایند.

یکی از مهمترین اقداماتی که به وسیله کمپانی بی تاکسی بر روی اپلیکیشن ساخته شده این کمپانی ارائه شده این است که شما در انتهای سفر خود باید به راننده و خدمات تاکسی وی امتیاز دهید. نکته جالب اینکه مسافرانی که معلولیتی مانند کم بینایی و یا ناشنوایی دارند هم خیلی راحت می توانند از خدمات بی تاکسی استفاده نمایند. اگر قرار است برای گذراندن تعطیلات خود به استانبول سفر کنید و یا به عنوان شهروندی که تازه مقیم این شهر و کشور شده زیاد به موقعیت های مکانی شهر و همینطور زبان ترکی مردم منطقه تسلط ندارید، ما پیشنهاد می کنیم که از تاکسی های اینترنتی استانبول مانند بی تاکسی بهره ببرید و بدون هیچ دغدغه ای مسافرت های درونی شهر خود را انجام دهید.

خدمات بی تاکسی

همانطور که اشاره کردیم بی تاکسی، یکی از مشهورترین تاکسی های اینترنتی استانبول است که شما با انتخاب یک گزینه بر روی صفحه گوشی خود به راحتی می توانید یک تاکسی را در اختیار بگیرید. حتی اگر زبان ترکی را بلد نباشید و به آن تسلطی نداشته باشید، فقط کافی است با مشاهده نماد تاکسی بر روی گوشی، موقعیت مکانی و فاصله نسبی آن تا خودتان را تخمین بزنید.

بعد از اینکه تاکسی شما آغاز به حرکت کرد شما می توانید هزینه سفر خود، زمان رسیدن به مقصد و بعلاوه بار ترافیکی راستا را به راحتی به واسطه اپلیکیشن بی تاکسی مشاهده کنید. بعد از پیاده شدن از تاکسی نیز با مراجعه به اپلیکیشن می توانید به راننده خود امتیاز داده و خدمات این تاکسی سرویس را ارزیابی کنید. بی تاکسی یکی از تاکسی های اینترنتی استانبول است که به وسیله شهرداری در شهر استانبول در حال خدمت رسانی بوده و برای بالا بردن امنیت مسافران و بعلاوه راننده های تاکسی، در تمام تاکسی سرویس ها از دستگاه ضبط صوت استفاده می گردد.

سرویس های متعدد در بی تاکسی

تاکسی سرویس بی تاکسی بطور کلی 3 نوع خدمات مختلف ارائه می دهد. سرویس اول تاکسی های سیاه هستند که بسیار لوکس بوده و می توانند یک انتخاب منحصر به فرد باشند. سرویس دوم تاکسی های فیروزه ای هستند که کمی گرانتر بوده و سرویس سوم تاکسی های زرد رنگ هستند که از 2 سرویس دیگر مقرون به صرفهتر می باشند. در کشور ترکیه و در میان تاکسی های اینترنتی استانبول، بی تاکسی یکی از سیستم های حمل و نقل بسیار پر هوادار در میان مردم است.

تاکسی اینترنتی بی تاکسی 200 هزار مشتری و کاربرد دارد و بعلاوه 34000 راننده مجرب و ماهر که در حال خدمت رسانی در این تاکسی سرویس اینترنتی هستند. اپلیکیشن بی تاکسی یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای تلفن همراه است که راستا حرکت راننده و بعلاوه ترافیک موجود در راستا و برترین راستا دسترسی به مقصد را به شما نشان می دهد. مسافران در تاکسی سرویس پر هوادار بی تاکسی، سفری آرامش بخش و امن را تجربه می نمایند.

تمامی راننده هایی که در این سرویس اینترنتی مشغول به کار هستند همه شناخته شده و خوش سابقه بوده و بعلاوه تمامی خودروهای موجود لحظه به لحظه ردیابی می شوند. با همین امکانات ویژه و به علت خدمات بسیار صادقانه ای که به وسیله تاکسی های اینترنتی استانبول ارائه می شوند، این تاکسی ها خیلی زود در میان مردم جایگاه خوبی را پیدا کردند. مسافران بدون سرگردان شدن در خیابان های مختلف شهر، به راحتی از مبدا به مقصد خود در حال سفر کردن هستند. بعلاوه رایج شدن تاکسی های اینترنتی سبب شده است تا رانندگان افزایش عایدی چشمگیری داشته باشند. کرایه تاکسی در تاکسی های اینترنتی بستگی به محل خدمت رسانی تاکسی دارد ولی به طور کلی از تاکسی های معمولی مقرون به صرفه تر محاسبه می گردد. اما کیفیت خدمات رسالت اول تاکسی های اینترنتی استانبول است.

  • تاکسی اینترنتی itaksi

یکی دیگر است تاکسی های اینترنتی استانبول که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است آی تاکسی است. این تاکسی اینترنتی نیز مانند بی تاکسی با استفاده از اپلیکیشن هوشمند بر روی تلفن همراه یا تبلت شما نصب می گردد و در تمام ساعات شبانه روز در برای خدمت رسانی به شما حاضر است. خالی از لطف نخواهد بود که بدانید پیدا کردن تاکسی در استانبول هرگز به این راحتی نبوده است. اما با تاکسی های اینترنتی استانبول شما فقط به وسیله یک برنامه نصب شده بر روی تلفن همراه یا تبلت خود می توانید زمان وارد شدن راننده و راستا حرکت او بر روی نقشه را مشاهده کنید.

حتی شما می توانید زمانی را که به تاکسی احتیاج دارید برنامه ریزی نموده و با معین کردن پیش از موعد تاریخ و ساعت، کار خود را راحت تر کنید. اپلیکیشن آی تاکسی مانند هر اپلیکیشن تاکسی اینترنتی دیگری به شما این امکان را می دهد که به واسطه وب سایت یا برنامه نصب شده، آدرس مقصد را به خوبی معین کنید و هزینه را یا بوسیله پرداخت کارت به کارت یا آنلاین و یا حتی به صورت نقدی پرداخت نموده و سفر خود را کامل کنید.

نحوه ثبت درخواست تاکسی

یکی از راه های ثبت سفارش در آی تاکسی استفاده از اپلیکیشن آی تاکسی و نصب آن بر روی گوشی همراه و یا تبلت شما است. شما با استفاده از اپلیکیشن آی تاکسی به راحتی می توانید روز و ساعت مورد نظر خود را معین کنید و دیگر دغدغه ای در مورد گرفتن تاکسی و رسیدن بموقع در مقصد خود نداشته باشید. اپلیکیشن آی تاکسی هم برای سیستم عامل های iOS و Turkcell در دسترس است.

نکات مهم برای استفاده از تاکسی اینترنتی

تاکسی های اینترنتی استانبول علاوه بر این که راحت بوده و دسترسی به آنها آسان است، از امنیت بالایی هم برخوردار هستند، که این یک گزینه بسیار مهم برای تاکسی های اینترنتی محسوب می گردد. اینکه شرکت های ارائه دهنده تاکسی های اینترنتی استانبول بتوانند به خوبی امنیت حمل و نقل و ایمنی مسافران و بعلاوه رانندگان را تضمین نمایند، یک نکته مثبت است که تاکسی های اینترنتی استانبول به خوبی آن را رعایت نموده و مدیریت می نمایند.

شما در زمان سفارش تاکسی های اینترنتی استانبول برای اینکه با خیال راحت از این خدمات بهره ببرید می توانید هویت راننده را به صورت آنلاین با آنچه که ارائه شده تطبیق دهید و با راننده آشنا شوید. داده هایی که از راننده شما در برنامه ارائه می شوند شامل: عکس، نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، پلاک خودرو و نوع خودرو است که همگی در برنامه به خوبی معین بوده و شما با اطمینان می توانید سفر خود را آغاز نموده و به سرانجام برسانید. نکته بسیار مهم این است که شما باید حتماً در زمان سفارش تاکسی اینترنتی، هویت راننده را به صورت آنلاین چک کنید و از صحت پلاک مطمئن شوید. همینطور این که بهتر است قبل از سفارش تاکسی، راستا رسیدن به مقصد خود را بلد باشید و از قبل چک نموده باشید.

چند سفارش کاربردی برای استفاده از تاکسی های اینترنتی استانبول

بطور حتم سفر کردن برای بار اول آن هم به منطقه ای ناشناس، برای شما سخت خواهد بود. در مرحله اول بهتر است که از صحت راستا خود به واسطه برنامه هایی مانند گوگل مپ مطمئن شوید. تاکسی های اینترنتی استانبول گزینه ای امن و مطمئن برای سفرهای شما هستند.

پیشنهاد می کنیم در هنگام سفر کردن شماره افراد نزدیک خود را با ذخیره کردن به صورت اعداد در دسترس قرار دهید تا بتوانید در صورت احتیاج با آنها تماس برقرار کنید. در تمام طول سفر هوشیار باشید و اولین گزینه انتخابی شما امنیت در سفر باشد.

استفاده کردن از تاکسی های اینترنتی فرایند سفر را هم برای رانندگان و هم برای مسافران بسیار ساده نموده است. البته جای نگرانی نیست چون اطمینان خاطر و امنیت در تاکسی های اینترنتی استانبول بسیار بالا است. در تمام طول مدت سفر، مکالمات شما در داخل اتومبیل ضبط شده و تاکسی انتخابی شما به واسطه شرکت پشتیبان در تمام لحظات ردگیری می گردد. بعلاوه با ثبت امتیاز به راننده و ارزیابی کردن خدمات ارائه شده، شما می توانید کیفیت سفرها را به راحتی بالا ببرید. نکته جالب اینکه این اپلیکیشن ها همسان هستند و شما می توانید نه تنها در استانبول که در بقیه شهرها هم از خدمات آنها بهره ببرید. از قلم نیاندازید که کیفیت بالای ارائه خدمات، تامین امنیت و آرامش شما و بعلاوه صرفه جویی در زمان، باید یکی از اولویت های اصلی شما برای امتیازدهی به تاکسی های اینترنتی استانبول باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2080

به "معرفی سرویس های تاکسی اینترنتی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سرویس های تاکسی اینترنتی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید