فوتبالیست ایرانی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپایی شد

به گزارش شهر سرگرمی، اینطور که به نظر می رسد انتقال وینگر تیم ملی فوتبال ایران به تیم سوم جدول لیگ برتر لهستان طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

فوتبالیست ایرانی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپایی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سایت gol24.pl درباره شرایط علی قلی زاده که قرار است به زودی به تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان ملحق گردد، گزارش داد: این باشگاه هفته هاست که آماده یک خرید بزرگ می گردد؛ علی قلی زاده. بازیکن ایرانی تیم رویال شارلوای بلژیک که تجربه بازی در تیم ملی را هم در کارنامه دارد.

لخ پوزنان پس از انتقال میشائیل اسکوراش که به بروژ ملحق شد، به یک وینگر احتیاج دارد و قلی زاده را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

سباستین استاسوفسکی خبرنگار فوتبال لهستان در این باره نوشت که قلی زاده اکنون در شهر پوزنان حضور دارد و در انتظار دریافت اجازه کار است. این بازیکن کارت اقامت خود از بلژیکی ها را دریافت نموده و منتظر صدور مجوز کار در لهستان است. این اتفاق چند روز به طول می انجامد.

قلی زاده با امضای قراردادی 1.8 میلیون یورویی می تواند گران ترین بازیکن تاریخ اکستراکلاسا (لیگ برتر لهستان) لقب بگیرد. باشگاه لخ این انتقال را در هفته آینده (میلادی) اعلام خواهد نمود.

البته بازیکن تیم ملی ایران هنوز مصدوم است و انتظار می رود دوری او از میادین دو تا سه ماه طول بکشد. این یعنی لخ پوزنان در اولین دیدارهای مقدماتی لیگ اروپا و لیگ برتر لهستان بدون قلی زاده به میدان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2217

به "فوتبالیست ایرانی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپایی شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "فوتبالیست ایرانی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپایی شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبالیست ایرانی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید