سرمربی هنگ کنگ: ایرانی ها بلندتر، قوی تر و سریع تر هستند، امیدوارم باعث تعجبشان بشویم

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ گفت: فاصله بازیکنان ما با بازیکنان تیم ایران زیاد است ولی امیدوارم بتوانیم باعث تعجب حریف شویم.

سرمربی هنگ کنگ: ایرانی ها بلندتر، قوی تر و سریع تر هستند، امیدوارم باعث تعجبشان بشویم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از ساعت 19 فردا پنجشنبه در ملاقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 در استادیوم المحرق بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

پاتلانینن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در نشست خبری پیش از این بازی از شرایط زمین تمرین در بحرین انتقاد کرد و گفت: آماده سازی ما طبق برنامه پیش می رود و بازیکنان مصدوم نیستند اما تمرینات در زمین مسطح و هموار برگزار نمی گردد.

وی تاکید نمود: ایران، ژاپن و کره جنوبی قوی ترین تیم های آسیا هستند. این یک چالش عظیم برای ما است. بازیکنان هنگ کنگ باید با نگرش هنگ کنگ هرگز نمی میرد بازی نمایند.

پاتلانینن سپس به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و گفت: آنها (بازیکنان ایران) بلندتر، قوی تر و سریع تر هستند و مهارت های بهتری نسبت به ما دارند. آنها می توانند با سرعت بالا بازی نمایند. ایران بازیکنانی دارد که در لیگ های برتر اروپا بازی می نمایند. امیدوارم عملکرد ما بتواند باعث تعجب ایران بگردد.

سرمربی هنگ کنگ بعلاوه اعلام نمود: هر موقع هواداران هنگ کنگ را در خیابان میبینم، بسیار مثبت هستند و به ما الهام می دهند. بازیکنان هنگ کنگ برای مردم کشورشان مبارزه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1662

به "سرمربی هنگ کنگ: ایرانی ها بلندتر، قوی تر و سریع تر هستند، امیدوارم باعث تعجبشان بشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هنگ کنگ: ایرانی ها بلندتر، قوی تر و سریع تر هستند، امیدوارم باعث تعجبشان بشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید