فعلا واگذاری خانه کشتی به وزارت ورزش امکان پذیر نیست

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم امامی با بیان این مطلب به سایت فدراسیون کشتی گفت: بر اساس خبرهایی که در بعضی از رسانه ها منتشر شده، رؤسای دو فدراسیون شمشیربازی و جودو در خصوص در اختیار قرار دریافت خانه کشتی شهید صدرزاده به نفع فدراسیون متبوع خود مطالبی را عنوان نموده اند. و این در حالی است که این خانه کشتی پیش از المپیک 2012 و از زمان مرحوم حجت اله خطیب با توجه به احتیاج مبرم کشتی به یک سالن تمرینی مناسب در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته و هم اکنون نیز محل تمرینات تیم های ملی کشتی کشورمان برای حضور در المپیک توکیو محسوب می گردد، این مطالب منتشر شده است.

فعلا واگذاری خانه کشتی به وزارت ورزش امکان پذیر نیست

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

امامی ادامه داد: پس از در اختیار قرار دادن خانه کشتی شهید صدرزاده (به فدراسیون کشتی، این فدراسیون محل اداری و امور اجرایی خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی را تحویل شرکت توسعه و نگهداری داد و مجموعه اداری فدراسیون نیز به خانه کشتی شهید صدرزاده انتقال یافت.

وی گفت: اگر در حال حاضر بخواهیم این سالن را تحویل شرکت تجهیز بدهیم، اولاً در آستانه المپیک توکیو که مهمترین رویداد ورزشی دنیا محسوب می گردد و کشتی نیز از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک است از داشتن یک مجموعه تمرینی برای تیم های ملی خود نیز محروم می گردد و ثانیاً مکانی برای انجام امور اداری فدراسیون به جهت پیشبرد کارهای اجرایی در اختیار نخواهیم داشت.

امامی گفت: فدراسیون کشتی ثابت نموده همواره در بحث منافع ملی پیشگام بوده و تعاملات لازم را با نهادهای ذیربط از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و شرکت توسعه و نگهدرای اماکن ورزشی دارد اما تا زمانی که ساختمان در دست احداث آموزشگاه کشتی در مجموعه ورزشی آزادی تعیین تکلیف نگردد و یا ما محل مناسبی را برای برگزاری تمرینات و اردوهای آماده سازی و همچنین امور اداری ورزش کشتی در اختیار نگیریم، عملاً امکان واگذاری این سالن را نداریم.

وی در خصوص فرایند ساخت ساختمان آموزشگاه ملی کشتی اضافه کرد: فرایند ساخت این آموزشگاه حدود 80 درصد پیش رفته اما حدود 8 ماه است که کار توسط مجری متوقف شده است ضمن اینکه کارشناسان فنی فدراسیون کشتی ایرادات اساسی را به این پروژه وارد دانسته اند و تا زمانی که این پروژه تعیین تکلیف نگردد و نحوه و زمان واگذاری آن به فدراسیون کشتی تعیین نگردد امکان واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده به شرکت تجهیز مقدور نیست. البته ما امیدواریم که در یکی دو هفته آینده در جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان و مجری این طرح در خصوص این پروژه با توجه به نیازهای اصلی ورزش کشتی که ساخت یک فضای اداری و سالن استاندارد در کنار این آموزشگاه کشتی است، تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 792

به "فعلا واگذاری خانه کشتی به وزارت ورزش امکان پذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا واگذاری خانه کشتی به وزارت ورزش امکان پذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید