موفقیت والیبال در المپیک دور از دسترس نیست، بازیکنان باید بجنگند

به گزارش شهر سرگرمی، مصطفی کارخانه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک توکیو گفت: نظر نهایی و همه تصمیمات با سرمربی و کادر فنی تیم ملی است؛ باید آن را به فال نیک بگیریم. شاید در یک الی دو نام صحبت هایی مطرح باشد اما باید این را در نظر گرفت که سرمربی پس از سرانجام لیگ ملت ها به یک جمع بندی رسیده و با توجه به نقاط ضعف، نفرات جدیدی را جایگزین نموده تا بتواند نقاط ضعف را جبران کند.

موفقیت والیبال در المپیک دور از دسترس نیست، بازیکنان باید بجنگند

کارشناس والیبال ادامه داد: لیگ ملت ها به خاتمه رسیده اما والیبال خیر. فضا، فضای المپیک است. همه باید یاری کنیم. اگر می خواهیم موفقیتی به دست آوریم که دور از دسترس نیست، باید تیم ملی را حمایت کرد. ما می توانیم تیم های ژاپن، کانادا و ونزوئلا را شکست دهیم. مقابل لهستان هم می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال اضافه نمود: اگر آغاز خوبی در بازی های المپیک داشته باشیم، می توانیم به هدفمان برسیم. تقریباً 11 بازیکن همان نفرات لیگ ملت ها هستند و شاید یک جابجایی انجام شده است. به هر حال هر تیم تنها از 12 بازیکن می تواند در المپیک استفاده کند و همین دست مربی را می بندد. نکته مهم این است که بازیکنان در المپیک انگیزه بالایی دارند تا بدرخشند. به همین علت همین انگیزه می تواند به تیم ملی یاری بسیاری کند.

کارخانه گفت: به اسم کسی که سال ها در والیبال مربیگری نموده ، توصیه ام این است که در زمان به جای مانده به المپیک، تمرینات با کیفیتی انجام گردد؛ تمریناتی که با عشق و صمیمیت همراه باشد و از آن لذت ببرند.

وی در خاتمه گفت: بازیکنان باید در المپیک مهارت خود را نشان دهند و با فکر و روح قوی وارد المپیک شویم. درست مثل یک سرباز، المپیک جایی است که بازیکنان باید بجنگند اما هوشمندانه. اینجا دیگر جای اشتباه نیست. برترین ارنج از لیگ ملت ها برای المپیک بسته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1705

به "موفقیت والیبال در المپیک دور از دسترس نیست، بازیکنان باید بجنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت والیبال در المپیک دور از دسترس نیست، بازیکنان باید بجنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید