فخرآور: پیش بینی 4مدال طلا و 3نقره در وزنه برداری جهانی مکزیک داریم

به گزارش شهر سرگرمی، مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی مکزیک، گفت: به دنبال کسب چهار مدال طلا و سه نقره و قرار دریافت در سکوی قهرمانی در رقابت های جهانی مکزیک هستیم.

فخرآور: پیش بینی 4مدال طلا و 3نقره در وزنه برداری جهانی مکزیک داریم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

علی فخرآور در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از عملکرد وزنه برداران اعزامی به مسابقات دنیای مکزیک که سوم مهر ماه راهی این رقابت ها خواهند شد، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیم اعزامی به رقابت های دنیای مکزیک بسیار مطلوب و خوب است و امیدوارم که بتوانیم با یازده ورزشکاری که در رده سنی بزرگسالان و شش ورزشکاری که در رده سنی جوانان در این رقابت ها حضور پیدا خواهیم کرد، بهترین صندلی را به تیم ایران اختصاص دهیم و بعد از سال ها دوری از عنوان قهرمانی بار دیگر در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

وی درباره شرایط مجید فرزین رکوردار دنیا در دسته 88کیلوگرم، گفت : فرزین دو هفته پیش از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد که با کار فیزیوتراپی و طب سوزنی خوشبختانه در شرایط خوبی قرار گرفته است. رکورد وی در حال حاضر 235 است و پیش بینی من بر این است که تا روز اعزام به این رقابت ها به اوج برسد. البته فرزین در رقابت های قهرمانی کشور در دسته 88 کیلوگرم توانست رکوردشکنی کند و با زدن وزنه 238 کیلوگرم توانست رکورد این دسته را به نام خود ثبت کند. هرچند این رکورد با وجود نماینده IPC در این رقابتها، تنها ثبت وزنه شد و ثبت رکورد برای او محسوب نشد.

مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان، افزود: در مسابقات دنیای مکزیک، فرزین بار دیگر در دسته 80 کیلوگرم وزنه خواهد زد و در حال حاضر نیز رکورد وی در این وزن 240 کیلوگرم است. من امیدوارم در دنیای مکزیک بتواند حداقل تا یک کیلوگرم رکورد خود را ارتقا ببخشد و ضمن کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز انجام دهد. البته همه چیز بستگی به شرایط جسمانی او و شرایط مسابقه دارد.

او تاکید نمود: فرزین هم اکنون در سلامتی کامل بسر می برد و از کادر پزشکی و فنی مسئله ای برای شرکت در این تورنمنت ندارد. ما امید زیادی برای کسب مدال طلای او در دسته 80کیلوگرم در دنیای مکزیک داریم.

فخرآور همچنین در مورد شرایط سیامند رحمان و رکورد شکنی او در این مسابقات، اظهار کرد: رحمان شرایط بسیار خوبی دارد و در تمرینات خود تا 300 کیلوگرم وزنه را جابه جا نموده است، اما این که در مسابقات دنیای مکزیک رکوردشکنی کند و وزنه ای بیش از 310 کیلوگرم را بالای سر ببرد، هنوز در این زمینه رییس انجمن وزنه برداری تصمیمی نگرفته و فکر می کنم که رحمان در مکزیک رکوردی را جا به جا نکند. زیرا محتمل است در اثر جا به جایی وزنه سنگین دچار آسیب دیدگی گردد و ما دوست نداریم که چنین شرایطی برای او ایجاد گردد. به هر حال اگر تصمیم بر رکوردشکنی او نیز باشد، این رکورد به احتمال زیاد در بازی های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی و پارالمپیک 2020 اتفاق خواهد افتاد.

او همچنین درباره شرایط سایر وزنه برداران، خاطر نشان کرد: سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم و حامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم دیگر وزنه بردارانی هستند که ما امید زیادی برای کسب مدال طلا آنها داریم و امیدواریم هر دو وزنه بردار علاوه بر کسب مدال طلا، رکوردشکنی نیز انجام دهند.

مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان با بیان این که پیش بینی من در رقابت های دنیای مکزیک کسب چهار مدال طلا و سه نقره است، گفت : پیش بینی من بر این است که ما از این رقابت ها با کسب 9 مدال رنگارنگ بر می گردیم که از این 9 مدال به احتمال زیاد چهار مدال آن طلا و سه مدال آن نقره است. هدف ما بر این است که بتوانیم در رقابت های دنیای مکزیک بار دیگر وزنه برداری معلولان را مطرح کنیم و در سکوی قهرمانی بایستیم.

فخرآور همچنین درباره شرایط علی صادق زاده و آسیب دیدگی که از ناحیه کتف داشت، اظهار کرد: علی صادق زاده متاسفانه در اردو از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و با کار فیزیوتراپی در سلامت کامل بسر می برد. وی همچنان برای کسب مدال برنز کوشش می نماید و سعی داریم فشار زیادی به او تحمیل نکنیم تا برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی وی را آماده کنیم. هدف اصلی ما در مسابقات دنیای مکزیک کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک 2020 است و ما امیدواریم که در تمام اوزان بتوانیم این سهمیه را کسب کنیم.

وی در خاتمه زمان اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات دنیای مکزیک را سوم مهر ماه مطرح نمود و افزود: در حال حاضر تیم ملی در اردوی آماده سازی که در فدراسیون جانبازان و معلولان بر پا است، حضور دارد و سوم مهر جهت شرکت در مسابقات دنیای مکزیک در رده سنی جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت ها خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 689

به "فخرآور: پیش بینی 4مدال طلا و 3نقره در وزنه برداری جهانی مکزیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخرآور: پیش بینی 4مدال طلا و 3نقره در وزنه برداری جهانی مکزیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید