تیم المپیکی محمد بنا در بلغارستان تکمیل خواهد شد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شکست حسین نوری در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا که روز گذشته در آلماتی قزاقستان برگزار گردید، تمامی معادلات محمد بنا و متولیان فدراسیون کشتی را برهم زد، چرا که با توجه به قرعه راحت و سطح مسابقات، پیش بینی می شد هر سه سهمیه به جامانده کشتی فرنگی ایران در قزاقستان کسب می گردد.

تیم المپیکی محمد بنا در بلغارستان تکمیل خواهد شد

به هر حال شکست تلخ حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در لحظات پایانی برابر حریف گمنام چینی خود همه چیز را تغییر داد و سرنوشت سهمیه المپیک در این وزن را به آخرین مرحله از مسابقات گزینشی موکول کرد. رقابتهایی که قرار است به زودی در سطح جهانی در صوفیه بلغارستان برگزار گردد و طبیعتاً سطح کمی و کیفی بسیار بالاتری نسبت به مسابقات گزینشی قاره آسیا در قزاقستان خواهد داشت.

ناکامی حسین نوری، تنها اتفاق پیش بینی نشده و تلخ روز گذشته بود، چرا که دو نماینده دیگر کشورمان با اقتدار توانستند ضمن کسب مدال طلا، سهمیه اوزان وان 67 و 97 کیلوگرم را کسب نمایند.

به همین دلیل علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که در قزاقستان حضور دارد پس از شکست حسین نوری گفت: اگر او مرتکب اشتباه نشده بود ما می توانستیم هر 3 سهمیه را کسب کنیم. ای کاش سهمیه سوم را هم می گرفتیم تا احتیاج نباید به گزینشی در بلغارستان برویم. مطمئناً اگر سهمیه سوم را می گرفتیم، تمرکز مربیان و کشتی گیران فقط معطوف المپیک می شد.هیچکدام از مربیان راضی نیستند که این سهمیه به راحتی از دست برود. کار سختی در بلغارستان در پیش است و امیدوارم تدابیری برای این مسابقات اندیشه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1535

به "تیم المپیکی محمد بنا در بلغارستان تکمیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم المپیکی محمد بنا در بلغارستان تکمیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید