عکس، بازتاب جهانی خشم ملی پوش ایران از کی روش ، ماجرای کامنت جنجالی به قطر کشیده شد (تور ارزان قطر)

به گزارش شهر سرگرمی، کامنتی که حسین کنعانی زادگان زیر پست کارلوس کی روش منتشر نموده بود، در قطر نیز بازتاب داشت.

عکس، بازتاب جهانی خشم ملی پوش ایران از کی روش ، ماجرای کامنت جنجالی به قطر کشیده شد (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

حوالی ظهر امروز بود که کارلوس کی روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی که گفته می گردد در آستانه پذیرفتن راهنمایی تیم ملی قطر است، به صورت تلویحی خاتمه همکاری خود با فدراسیون فوتبال را اظهار داشت.

جدا از اهمیت این پست اینستاگرامی، اما واکنش حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی به خداحافظی سرمربی پرتغالی جالب توجه بود. این بازیکن که در مراحل دوم و سوم مقدماتی جام جهانی در 17 مسابقه از 18 ملاقات ممکن به میدان رفته بود، با تغییرات روی نیمکت ایران و جدایی دراگان اسکوچیچ، جایی در تفکرات کی روش نداشت.

در واقع از زمانیکه اسکوچیچ راهنمایی تیم ملی را برعهده گرفت، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در یازده ملاقات مراحل مقدماتی جام جهانی و در کنار هم برای تیم ملی به میدان رفته بودند اما با انتخاب کی روش به عنوان سرمربی ایران، آنها به نیمکت تبعید شده و سهم 2 مدافع ثابت تیم اسکوچیچ در جام جهانی فقط 45 دقیقه حضور کنعانی در نیمه دوم جدال با انگلیس بود.

عدم حضور این 2 مدافع باتجربه در جام جهانی، باعث دلخوری و عصبانیت آنها از پیرمرد پرتغالی شد. پس از انتشار پست اینستاگرامی کی روش، کنعانی زادگان کامنتی را زیر پست او منتشر کرد و نوشت: تو به ایران خیانت کردی، نه به منو شجاع.

این کامنت در صفحه توییتری عبدالعزیز البریده نیز بازتاب داشت. خبرنگار شبکه الکاس، بزرگترین شبکه کشور قطر با انتشار تصویری از کامنت کنعانی، آن را به عربی ترجمه نموده و حمله بی سابقه مدافع الاهلی به کی روش را پوشش داده است.

این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که گفته می گردد کارلوس کی روش در ساعات پیش رو، به عنوان سرمربی نو تیم ملی قطر معرفی خواهد شد. حضور پیرمرد پرتغالی در کشوری که کنعانی زادگان و خلیل زاده مشغول بازی هستند نیز می تواند از نکات قابل توجه در آینده روابط این سه نفر باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2154

به "عکس، بازتاب جهانی خشم ملی پوش ایران از کی روش ، ماجرای کامنت جنجالی به قطر کشیده شد (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، بازتاب جهانی خشم ملی پوش ایران از کی روش ، ماجرای کامنت جنجالی به قطر کشیده شد (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید